8.02.2017

arkadaşlar, arkadaşlarım

Ati'nin bir bebeği var biliyo musunuz, adı da Deniz. Adın kadar mutlu ol deniz, tatlı küçük..Ha şimdi 3,5 falan, yeni doğmadı yani :)) Ama yeni konuştu diyebiliriz di mi atikuş?

İş yorgunluğundan arkadaşlarımla görüşemeyen bir tipim sanırım..Akşam yığılıp kalıyorum, sanki koli taşıyorum işte (Allah korusun).

Martta görcem yorulmayı galiba_ya da düzensizliği diyelim...Çünkü nöbet başlıyor. Yıllardır korktuğumuz, hep az kişi olduğumuz için sürekli tutamadığımız şu nöbet. Gerçi başladık da, martta yoğunlaşacak sanırım_en kötüsü de yazın eyvaah...Ona da bi çare buluruz heralde..

Arkadaştan girdim, nöbetten çıktım yaa.

Özgür burdaydı, çok az görüşebildik_ki çocuk yoktu bişey yoktu...Aşina burdaydı, aynen. Eee Özgeyle Ati burda??? Çoluk çocuk eşler işi zorlaştırıyor galiba...Bilemedim. Ya da asosyalin Allahıyım, bundan da olabilir.

Özgürümün de tatlı Öyküsü var, maşallah hepinize...

Öptüm.

Hiç yorum yok: