3.07.2013

merhamet vs kahperengi

Merhamet başladığında 'allahım bu oğlanın başrolde olduğu bir dizi neden başlıyor' dedim. O zaman daha doğum iznindeydim, yani sabahlara kadar uyumamaca günlerinde. Diziyi tabi ki izlemedim fakat bebişim emerken tek başıma gecelerde zaplarken 3 kere falan mecburen ilk bölümün çeşitli kısımlarını izledim. Küçük Narin'e bayıldım önce. Sonra baktım Fırat bana İffet'i unutturdu :) Nerdeyse Muzo diycem değil, işte Sermet de Muro'yu unutturdu. Bazen hala Muro diye dilimden kaçsa da Babür o Babür :) Bazen de Sermet Bey :)

Ne biçim yazdım yaa. Neyse, bugün özel isimler büyük harf, o yetsin bana :)


Küçük Narin harika bir oyuncu, o hırsları, başkasından kıyafet almayışı, kuzeninin kıyafetlerini onun yüzüne çarpıp rahatlaması falan çok hoşuma gitti. Kardeşi de çok aptalcık, o da güzel. Hatta Şadiye büyüdüğünde onda bazen küçük Şadiye'nin bakışlarını yakalamak çok güzel.


Sonra Fırat da çok iyi. Resmen bu role olmuş. E Atıf giriverdi diziye, onu da çok sevdim. Deniz zaten çok iyi bence, üstelik kıyafetleri de çok güzel. Bir de ilk bölümlerde anlamıştım, bu Sermet'e aşık olacak diye ( tek ben değilimdir anlayan ), dizi de o yöne gidiyor :) Irmak da gayet gıcık ve gayet süper vücutlu, seviyorum. Yazmadığım bütün oyuncular da çok başarılı, demek ki yönetmen çok iyiii ;)

İşte bu sıralar yani sezon finaline kadar tek izlediğim dizi oldu. Gayet sevdim. İzlerken kitabını okumaya başladım. Kitapla dizi az çok aynı, tamamen değil. Zaten birebir olması daha garip olurdu bence. Kitapta sadece Fıratla Narin'in arasında pek aşk yok gibi geldi bana :p Dizide ortaokuldan beri güzel bir ilişki var bence aralarında, çok tatlılar.


Bir de Narin siyah önlük giyiyor, yani daha doğrusu siyah önlükle mezun oluyor ilkokuldan ki bu da benden büyük olduğunu gösteriyor. Bir de Fırtınalar'ı dinliyor_biz ortaokuldayken öyle bir dizi vardı ya :). Ordan da başta 81'li galiba Narin dedim. Sonra 2001'de mezun oldu. Benle aynı :) Eh, birazcık böyle geri dönüşlerde sıkıntılar var. Ama kitap da dizi de çok güzel..Dizinin devamı kötüleşebilir diğer bütün diziler gibi ama böyle giderse iyi :)

Bir ara da Barışla tatili yazıcam inşallah :) Eh, bugün yazdığımı 3 aydır falan yazacağım, bugün yazdım. Onu da fotoğraflarla bir kaç aya yazarım :))


Not: Fotoğrafları google'dan aldım, ne yaptım ne ettiysem küçültüp düzenleyemedim :(

3 yorum:

Syhn dedi ki...

hani şimdi ben bu merhamet dizisini izlemiyorum ya o kadar anlamadım ki bir şey :))
arkadaşım demişti ama izlesen severdin diye.
bu kitaptan mı uyarlanmış?!
klasiklerimiz bitti mi :)

defne dedi ki...

evet seyhan bundan uyarlanmış, aynı değil ama o kadar da. ben bu postu işyerinde yaptım, dağınık anlatmış olabilirim :p gerçi kafam hep dağınık, yazdıklarım anlaşılmıyor, aslında bazen farkediyorum ben de :)

Büşra Kahveci dedi ki...

Kahperengini okudum çok güzel bir kitap..