13.05.2013

fıstığım




işte benim küçük oğluummm...arabada ilk defa araba koltuğuna oturttuğumuz gün. çok geç başladık da koltukta götürmeye. zaten çok da dışarı çıkmıyoruz :) ama artık çıkıcaz. güneşe bile çıkaramadım daha. hava ısındı, rüzgarlar fenaydı. şimdi de yağmurlar başladı, bitmiyor. neyse çıkarız elbet :) hala patikliyiz. ayağına göre ayakkabı bulamadık oğlumun yaa. biri çıkar durur, öbürü terletti..

günlerim sabah işe gitmekle başlıyor, sonra işten çıkıp eve gelip bakıcımız gitmemişken uyuyorum. akşam da oğlumla geçiyor vakit. gece de 12 civarı uyuyor, ama sürekli uyanıyor sabaha kadar Barışçık. daha gece uykuları düzelemedi. hatta gündüz uykuları da azaldı. tam 8 aylık oldu. çok tatlı maşallah bir tanem.

bazen başka bebekli ailelere bakıyorum, sanırım epey iyi bakıyoruz bebemize. hep ilgileniyoruz, sevgi doluyuz :)) evle ise hiiiiiç ilgilenemiyorum. 1,5-2 aydır hep hastayım, habire başım ağrıyor, boğazıma bişeyler oluyor. temizlik yapsam daha da kötü oluyorum. o yüzden tam da barışın habire yerlerde dolaştığı şu dönemde makine bile açamıyorum :( temizlikçi de bulamadım istediğim gibi. şu ara böyle işte..öptüm

6 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

tık tık ağza :)

Deniz Aral dedi ki...

herrşeyi ağzımıza tıkalımm

Syhn dedi ki...

defneeee.. maşallahh bu kadarı bile çok tatlı.
maşallah subhanallahh.. oh oh oh..
yalan söyleme kalk evi süpür haydeee
başı dönüyormuşmuşşş ;)

defne dedi ki...

seyhan sağol :) ay çok tatlısın ya, ama pazar günü sabah 7de uyandım mide bulantısıyla bütün gün yattım :( bi türlü düzelemiyorum :( tek tozu elleyemiyorum :((

Hayat ve Kurabiyesi dedi ki...

Maşallah oğlunuza.. Barış'la bundan sonrası daha hareketli olacak.. Sağlığınıza dikkat edin yatmaya vakit bulamayabilirsiniz :)
Sevgiler

defne dedi ki...

evet hayat, yatmaya vakit yok, ilgi istiyor minnak :)