15.02.2013

yetişemiyoruuum

oğluma yetişemiyorum. 5 aylık oldu, hala ağla ağla ağla kıvamında. susmak uyumak bilmiyor. tabi öğlene kadar uyuyoruz, hakkını çok da yemeyeyim. sabaha karşı da uyuyoruz. 5 aylıkken kitap okumak vs. vs. gerekiyormuş, eşim söylemese haberim yok. bütün vaktim azcık dinleneyim azcık dinleneyim diye geçiyor. dinlenemiyorum. zaten şişko bakıcımız kaçtığından beri dışarı çıkma diye bişey kalmadı. neyse, sonunda çok şükür yeni bakıcımız var :)

eve de yetişemiyorum. şu yatma saatlerinden dolayı temizlikçi çağıramıyorum, peşinde dolaşmamak için. kendim yapıyorum, hastalanıyorum. biyerler de hep eksik kalıyor zaten. çözemedim şu işi. ha zaten temizlikçim de yok düzenli bi. betül abla tem. şirketi kurup bıraktı.

yemeği zaten kendim yapmıyorum. diyabetten dolayı da zaten yeme işlerim çok gıcık..

şimdi de bunu emzirerek yazıyorum, tek el işi zor.

yani hayatım aah çocuğum 7 yaşına gelse de rahat etsem gezsem diye düşünerek geçiyor. o zaman da olcam mı 36-37. inşallah uzun yaşarız dinimiz amin.

5 yorum:

Ayşe Karule dedi ki...

ayyy nasıl çok şeker mi?:D

defne dedi ki...

:s yani :)

Syhn dedi ki...

ayy deli ya şişko bakıcı sana dayanamayıp mı kaçtı ne yaptın kadın :))

saç muhabbetine çok güldüm ya defne, güldüm ama kızma kendime benzettim :) kıvırcık degil bnm ki dalgalıi nefret ediyorum düz değil kıvırcık değil arada kalmış uyuz seyy

defne dedi ki...

yaa şişko bakıcım tırttı .p boşver..

defne dedi ki...

bi de arada olması daha iyi değil mi seyhancım :)