23.01.2013

saç

pazartesi günü kuaföre gittim. saçım açık hiç güzel değildi, hep bağlıyordum. o da çok çirkin oluyor. ne kıyafet giyersem giyeyim saçım çirkin olunca hiç bir anlamı yok. neyse işte çok çirkin oldu saçım. fönlüyken iyiydi de kıvırcık bomba oldu. bir de toplayınca yanlardan çıkmasın demiştim, şimdi yan tarafını 2 tokayla ancak toplayabiliyorum :p

ben de evime yakın bi kuaför var, ona gidip düzelttireyim dedim, yine kuafördeydim yani bugün de :p o da küt kısa bi saç kesti işte. uff. inşallah bunu iyi kullanabilirim. şimdi geldim o yüzden nasıl olacak tam bilemiyorum. hemen anlayamıyorum ben ya.. azcık kuullanmam lazım anlamak için. bu konuda kafam az basıyo, yee.

inşallah iyi olur. foto mu? nedense artık hiç kendi fotoğrafımı koyasım gelmiyor. hatta olan fotoğrafları da kaldırasım var. google'dan çiçek böcek koymanın da bi manası yok.

ah ben ve saçlarım.....................brezilya fönü mü neyse ondan yaptırayım da düz kullanayım dedim, e şimdi de küt düz bi saç olur öyle yapsam.öööf. kiloyu hallettim sıra saça geldi :) daha var tabi vermem gereken kilom, ama olsun. saçlarım güzel olsa kilo bile önemsiz ya o derece çirkin saçım var.

4 yorum:

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Romantik fön çok hoş oluyor fırçayla yapılıyor 2-3 gün idare ediyor .Bende kestirince çok üzüldüm ama kökü bende dedim teselli oldum .Sevgiler

defne dedi ki...

romantik fönü hiç duymadım ben :) zaten konyadaki kuaförler o kadar rezalet ki eminim olsa da yapamazlar :p yani kıvırcık saç kesemediklerine göre :)

Deniz Aral dedi ki...

kırık fön dediğimiz şey mi o

defne dedi ki...

oo kimleri görüyorum, denizhaann ;)