7.01.2013

barış yine :)

beybim uykuda, ama kulağı bende. yazarken bile sesim onu uyandıracak diye korkuyorum. bugün hep kustu. hatta ilk kusuşu emdikten sonra kanlı. bıktım artık öyle olmasından :( işte benden kaynaklanıyor da kendimden, bu kadar hassas olmasından her yerimin bıktım. öğleden sonra uyudum biraz, hala sersemim. rüyamda londradayım, tek başıma gitmişim nedense, kalacak yer arıyorum. işler güçlerden sadiyle karşılaşıyorum. ona soruyorum. derken ahmet kural da geliyor, bana bi batik poşeti veriyor. bi doğumgününe gidiyormuşuz, elim boş olmasın diye. çok iyi biriymiş yani. sonra bi sofraya oturuyoruz, karşımda ferman (manga), açılay (yalan dünya). ha bir de coldplay'in bi stadyumda konseri varmış, uzaktan o eblehh chris martini görüyorum, prova yaparken.

işte öyle. sonra bi kalktım ki bebem hiç uyumamış hep kusmuş. neyse şimdi üstüne 2 battaniye örttüm, bir de ben nane-limon kaynatıp içtim. ona geçsin, iyi olsun diye. anneler bilir. anneler dayanamaz bebeklerinin en ufak bi huzursuzluğunu hastalığını görmeye.

iznim 1 ay daha uzadı, sağolasın hido. bebeğimin yanındayım 1 ay daha. oh şükür. cuma günü 4 aylık olucazz :)

2 yorum:

Syhn dedi ki...

o ne biçim ruyaya :) gerçi ahmet kural olsun da kötü olsun.. :))
çok severim :D

barışa üzüldüm :( bebekler iyi olsun. amin

defne dedi ki...

seyhan cemciri daha çok seviyo gibiyim ben :) son bölümde yoktu ya, ryama da girememiş .p