3.11.2012

seyhaaan



bu klip bana bloguma video koymayı öğreten biricik seyhana :) o günden beri ona armağan etmek için bir şarkı arıyordum, sonuna buldum.

nil'in bu klibi ve şarkısı bence çok güzel. öncelikle nil'in kıyafetleri çok güzel, e bütün vücutlar sportif, şarkı güzel. ben çok seviyorum cimnastikimsi sporların içinde olduğu klipleri. herkes spor yapmalı diyorum, kendim yapmıyorum :( kıyafetler genelde aynı renk ve ne kadar özenli di mi? ben çok sevdim. öptüm seyhancım.


not: ne notu :))

2 yorum:

Syhn dedi ki...

böyle vefa görmedim arkadaş!!!

:))))
koptumm yaa, olan bi video koyaydın iyiydi millet demez mi seyhan ne biçim öğretmiş video koymayı diye :D

pek severim bu şarkıyı, nil ve seni zaten :D
sevgiler selamlar hürmetler ;)

defne dedi ki...

ya aşağıya not yazdım ya, bu videoda embed yok, olmuyo :) ama ara ara bakarım, oluyosa değiştiririm :) nabıyım, önemli olan klibin şahane olmasıydı :)