24.07.2012

yine ev

off bu aralar çok sıcak. iş biraz daha serindi sanki. tüm pazar karnımda bi ağrı vardı, oğlum da vurdukça dokundukça tek bir nokta çok acıyordu. dün dr.a gittim, bi NST çekelim dedi. sancım varmış:p bi serum taktık, geçti :) sonra ultrason. o da normal çıktı. ama dinlenmem gerekmiş, 3 gün rapor verdi doktorum, evdeyim işte.

sabah da karnımda bi ağrıyla uyandım. rüyayla birbirine girer ya bazen olaylar. ümmü ablayı görüyordum rüyamda, bir dakika şöyle bi uzanayım dedim, uyandım:p neyse, geçti. bol su içip dinleniyorum. ne kadar bol olabilirse su. zor iş boş boş su içmek ki. hani çikolataları yesem, pasta börekleri yesem de üstüne su içsem yani.

öğleden sonra da endokrinolojiye gidiverdik. insülin dozlarım yine arttı. zaten hamilelik ilerledikçe de artacakmış.

32. haftanın içindeyim. biraz daha büyü bebeğim olur mu? öyle 7 aylık doğuverme, sabret :)

adını da koyamadık daha :) bir ismi de ikimiz birden beğenemedik.

ah yemeyi içmeyi geçtim, şu anda nasıl temizlik yapasım var, nasıl nasıl..bütün evi ellerimle bi temizleyemedim aylardır. şöyle her şeyi bi yıkasam..

bugün bebişimizin yatağı falan geliyor :) yatağa uyku seti olarak ablamın yolladığı, nehirimin uyku setini sereyim diyorum. çok az pembesi var. bu nehir hanımın da her şeyi pembe kardeşimm :) şu anda bir an önce her şeyi hazır olsun, sonra rahatça yürüyebildiğimde değiştiririm diyorum kendi kendime. mesela perdeleri falan ne ara beğenicem bilmiyorum.

ve kapanış olarak diyorum ki meyve yiyin, dondurma yiyin benim için. yaş pasta bi de. ooh

4 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

diyorum sana bebiş doğunca ver pataklıyımmm:))

defne dedi ki...

olmazzz vermem :))

Syhn dedi ki...

hala isim düşünüyormuşş yaa seyhan demedim mi ben ?!
:)
defne valla bi kitap okudum tadım tuzum kalmadı oruca açtıktan sonra da devam ediyorum.
yok yemekle beraber su içilmezmiş 2,5 saat geçmede hiç bir şey yenmezmiş,su içtikten son 25 dk, meyve den sonra 40 dk tatlıdan sorna bilmem ne kdr beklemek gerekirmiş...
yani demem o ki şunun şurasında iftarla sahur arası ne kdr vaktim varki pasta yiyim dondurma yiyim meyve yiyim. anca su içiyorum bende gülüm rahat ol sen ;)

defne dedi ki...

seyhan uniseks olunca olmadı ya :)) okuma öyle kitaplar :) ne idüğü belli olmayan adamlar yazıyo bişeyler, sonra herkes takip. mesela dukan sanırım, hekimlikten atılmış, hala herkes onun diyetini yapıyor...sen ye iç :)