14.06.2012

günaydıınn

1 hafta raporlu, habire kan şekerimi ölçmeli haftamdan meraba :)

ayy tatil yalan oldu oluyor bana. evdeyim bir haftadır ama hiç zevkli değil. yeme-içme yok. fazla kıpırdamaca yok. evde kimse yokk. off.

dün raş gelince hiç olmazsa bi film izledik de biraz değişiklik oldu bana. İçinde yaşadığım deri_Almodovar. güzel filmdi. her Almodovar filmi gibi de bana 'yuh artık' dedirtti. meme görmek isteyenler bu filmeee :) film anlatmayı sevmiyorum, sadece sevip sevmediği söylemek yeterli. sevdim. holywood filmleri gibi klişe değil, ha zaten holywood da artık bi bok yapamıyor..



işte 9 haziranı kaçırdım :( güzel emelim evlendi ve ben yanına gidemedim. inşallah bütün bu dönem o derslere gidip gelmelerim, akşamları sadece ders çalışışım, en yakın arkadaşımın nikahını kaçırışıma değer ve sağlamca doğarsın bebeğimm..

5 yorum:

yıldız dedi ki...

Bu da merak ettiğim ama izleyemediğim filmlerden bir işte pehh,eskiden ne film izlerdim diyeceğim gözün korkacak ama açıkça söylüyorum işte,izleyebildiğin kadar izle;)

defne dedi ki...

sorma yıldız, az çok biliyor gibiyim ama yaşamadan da anlayamıyorum :) şimdilik tek derdim sağ salim doğurmak :)

Deli Anne dedi ki...

Merhaba, geçmiş olsun öncelikle.. Aldomovar almodovar işte:)

Sevgiler.

defne dedi ki...

di mi :))

Syhn dedi ki...

merak ediyorum ben de bu filmi.
izlesem ya bi ara di mi :))

her şeye ve daha fazlasına değecek bebişin emel e mutluluklar ;)