19.04.2012

bir perşembe daha

karnımda bebemlen her gün saçma sapan koşturuyorum. eczanede tek kaldım, çok yoruluyorum, başıma sırtıma ağrılar giriyor. eve geliyorum varsa bir yemek yiyorum, önce biraz uyku tabi, sonra akşam da ders çalışmaca. gündüz işte hiç bakamıyorum bile artık derslere. gün geçtikçe bitiyor dediğimiz derslere hocalar yeni konular ekliyor, yeni makaleler sunmamızı istiyorlar :) hehe. ilginç ya. bırakayım okulu, kalayım bu dönem ne olacak dedim, gittiğim geldiğim derslere, işten aldığım izinlerin boşa gitmesine kıyamadım..

arada oğluma isim düşünüyorum. ama bulamıyorum. erkek kıyafetlerinde ne kadar az seçenek varsa isimlerinde de o kadar seçenek var. atlas koyup dünyanın yükünü omuzlarına mı verem? noo. help me değilse babası kendi güzel ismini koyacak bebeme :))

güzel olsun çirkin olsun kız-erkek hiç farketmez, Allah sağlık versin bizimkine ve tüm bebelere :)

5 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

poyraz

Syhn dedi ki...

duuuurrr. bebeğin ismi için şahane bir fikrim var:
Seyhan!

ne kadan hoş, ne kadan unisex bi isim :D

Allah muvaffak etsin.

Defneee hamilesin kızım duaların kabul olur, sınavlar için dua etmen yeter :)))
sakın vazgeçme ;)

yıldız dedi ki...

Oğlun mu olacak?Belli oldu mu?Canım sağlıklı hayırlısı ile doğsun da.
Stres yapma sakın.her şey olması gerektiği gibi oluyor işte.
evet kız kıyafetlerinde o kadar çok seçenek var ki.
Ama bir kaç marka var bizim sürekli alışveriş yaptığımız harika şeyler buluyoruz;)))O yüzden o da sorun değil;)

defne dedi ki...

seyhan evet ya süper bir isim :)) adanalı gibi görünmez miyim ama?? :)

yıldız evet öyleymiş..sorun değil di mi yaa? noolcak sağlıklı olsun da. zamanında doğsun. amin :) bak demire çok şirin maşallah :)

görkem dedi ki...

ben olsam ya ali ya deniz koyardim. gerci deniz'i kiz cocugum olirsa diye sakliyorum:)