10.03.2012

enn sevdiğim, enn


Placebo-20 years ile mistakeno3

2004ten beri en sevdiğim klip. placeboyu çok çok seviyorum. ama bu şarkı, bu klip çok özel. ingilizcem de iyidir, fakat şarkı sözlerini dinleyip anlamak falan yok bende. sözlerine bakmadım bile. bu kadar sene bakmamışım, şimdi hiiç işim olmaz.

az önce sezen aksu'nun unuttun mu beni klibini izleyince geldi bu klibim aklıma. jimnastikçiler, ateşler..sezen aksununkinde de, dansçılar diyeyim onlara, gayet esnek, güzel. bir de feridun düzağaçın bugün orda da cumartesi mi klibi vardır, o bence bu klipten biraaaz özenilmiş. ateşler var sadece ama olsun. ama o da güzel.

ikisi de bu klibi yaşatıyor.

bugün cumartesi. dışarı çıkacağım. biraz kitapçılara gideyim, biraz zaferde gezeyim istiyorum. yaşlı ruhum gençleşsin.

5 yorum:

Syhn dedi ki...

bak benim ingilizcem muhtemelen seninki kadar iyi değildir ama ben dikkat ederim sözlere :)
klipi izlerken sözleri kaçırıyorsun ama orası bi gerçek :)

defne dedi ki...

seyhan belki bin kat iyidir seninki neden öyle dedin :) sözlere hiç bakmam valla, bazen türkçelerde bile:p

Damla dedi ki...

ben de çok severim bu şarkıyı, ah gençliğim :)

yıldız dedi ki...

Yaa bir önceki postun yorumlarına baktım,seni çoooook tebrik ederimmmmm:)

defne dedi ki...

sen daha gençsin damlo ya :)

yıldız, çok saol..bakalım napıcezz??