22.03.2012

bugün

bu hafta evdeyim. rahatsızım biraz. ama tabi dersler beklemiyor. bugün 2 dersim vardı ve bir de seminere katıldık bütün yüksek yapan arkadaşlarla. çok yoruldum valla. ilk derste hoca soru sorarken galiba ben bu mastera devam etmeyeceğim diye düşündüm. semineri görünce içim biraz rahatladı çünkü semineri sunan çocuğa danışman hocası çok yardım etti. soru gelince hemen o cevaplayıverdi falan :) seminerden sonra başka bir ders hocamızla görüştük. oo, dedim ben bu dersi iptal etmeliyim daha da kapısının önünden geçmemeliyim :p tabi böyle bir ihtimalim yok, inşallah anlaşırız. dersini geçsem yeter la. sonra da öğleden sonraki dersime hazırlanıp derse gittim. oh Allahım dünyaaee varmış. ne tatlı hocaymış benim danışman hocam. konuyu anlatan arkadaş da çok güzel anlattı, ben de iyi anlamışım dersi ( raşit anlattı bana ) ki çok rahat ettim derste. ve hocaya biz birşeyler sorduk, o da anlattı. şükür maşallah.

yeni laptop almıştı raş bana, herkes de, en çok da mavi gözlü bilal çok sevmişti. kampüste arabayı parkedince elimden pat diye düştü yere laptop. bi yerleri hafif aşınmış, ekranının etrafındaki çerçevesi çıkmış. neyse onu taktım ve çalışıyor en azından. yazık oldu tüyü bitmemiş yetimime. bi laptop çantası beğenip alsaydım tabi belki böyle olmazdı. napıyım, ilk kendime özel bilgisayarım olunca renkli renkli bi çantası olsun diye düşünmüştüm. daha da bulamadım, alamadım, bakamadım.

neyse işte yazmaya değecek bir günüm oldu. inşallah yükseğime maximum devam edip derslerimi de anlarım. değilse derste bilmiyyorum demek çok zor oluyo. bi de hem iş hem okul zor oluyo be :p hep okulsa olsam :) üniversitedeyken hep okulda kalmak isterdim. hem de teknoda istedim hep sonra okul biter bitmez kendimi zor attım evime. tek başıma yaşamaktan bıkmıştım ailemden uzakta ve direk kadro vermedikleri için geçinemeyeceğimi düşünmüştüm. mantıklı olan kararı vermştim yani.

gidip yemek yemek lazım şimdi, önce yapmak tabi. amaan mutfağı sevmiyorum, yemeyi seviyorum. böyleyken böyle.

4 yorum:

Syhn dedi ki...

hamileyken öğrenim güçlüğü çekebilirsin ve hafıza dediğin nankörlük edebilir..
benden söylemesi :D

çok doğurdum biliyorum gibi olduuuu :))) yani öyle derler, ben onların yalancısıyım

bilmiyorum demek yerine hamileyim dersin mazeretin var yani devam et :D

defne dedi ki...

ay öyle miymiş seyhan? ben hiç anlamıyorum bu hamilelik işlerinden yaa, valla. fakat b dikkatsizlik var o kesin. kaç kere kazadan kurtuldum trafikte :p

Bolat dedi ki...

Aman dinledin derim biraz :)

defne dedi ki...

hiç anlayamadım ki Bolat :)) ? ne yazdığımı da unutmuşum zaten.