13.02.2012

kan

http://atakan310309.wordpress.com/

cumartesi günü zap yaparken, okan bayülgen'in programında rastladım gamzeye. canlı yayına telefonla bağlanıp konuşmaya başlayınca oğlum dedi, atakan dedi. annesiz büyümesin dedi. kan kanseri sanırım..bugün blogunu okudum. gidip kan versek olmaz mı? ve çocuğuyla o kadar ilgili ki. o kadar güzel oynatıyor büyütüyor ki ben hayran kaldım. inşallah bu ana oğul hep beraber hep mutlu yaşarlar...

ilik nakli en kolay şey olsa gerek şu dünyada. ama işte o iliği bulmak mesele.

Türkiyede 2 hastanede 'ilik bankası' varmış. Çapa ve Ankara İbni Sina. Konya Meram, Kayseri Erciyes, Antalya Akdeniz, İzmir Ege tıp fakülteleri de bağışı alıp ilik bankasına kaydımızı yapıyormuş. bu hastanelerden birine gidip 'ilik bağışçısı olmak istiyorum' deyince 2 tüp kanımızı alıyorlarmış, o kadar. eğer uygunsa kanımız, sıra gelir ilik vermeye.

3 yorum:

Syhn dedi ki...

Gamze'nin iyi olacağına inanıyorum ben. tüm kalbimle bunu diliyorum..

Saadet dedi ki...

Geçen gün yaşanan kan bağışında HIV virüsü skandalından sonra insanlar artık sanırım daha çekimser..

yadigar olam dedi ki...

Merhaba,
Gamze kendisi gibi birçok insanın iyileşmesine sebep olacak, inanıyorum bende.
Sevgiler
Yadigar