14.08.2011

diziler saçmaladı

her dizide aynı tipler.

Seni Bana Yazmışlar; bizim Issız Adam'ın restoranı var ve kapısına gelen garsonuna ' beni rahatsız etmeyin böyle abuk subuk şeyler için, ben yukarı çıktım artık, yukardayım' diye bağırıyor! aa ıssız adamda da annesine bağırıyodu di mi? içinde aynı aşağılık kompleksi. oyuncularda, rollerde hiç risk alınmamış.

Ay Tutulması'nda ( adı doğru di mi, Naz Elmas'ın dizisi ) Naz Elmas'ın ofisteki arkadaşı..adını bilmiyorum, hanımın çiftliğinde Güllü'nün kankası 2. rol kadındı, şimdi Naz Elmas'ın. orda güllünün iyiliğini güzelliğini istiyordu, burda naz'ın.

herkesin rolü aynı, hepsine hep aynı roller. sıkıcı işte.

bir de duvar boyarken, bahçede iş yaparken falan hemen turuncu tulumları giyivermiyorlar mı. hepimizin evinde bekliyo dolapta çünkü onlar, bi duvar boyarız, bi kaçamak bakışma yakalarız şeklinde bekliyo.

bu saçmalıkları bulmadığım tek dizi Çağan Irmak'ındı. bir tek o akıllı bütüüün bunların arasında galiba :)

bir de İstanbul'un Altınları'nda Demet Akbağ ve 'reşat' harika. ikisi de süperler valla. dizi çok sürükleyici olmasa da onların her sahnesi çok güzel :) reşatın saçı, sallanışı falan müthiş olmuş.

tatildeyken hepsini izledim. kış gelsin daha da izliycem, nihohooo

5 yorum:

Hande dedi ki...

Şuanda takip ettiğim tek dizi Kalbim seni Seçti. Umarım saçmalamaz da devam ederim :))

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ara vermeden yapılan işlerde baygınlık oluyor...Konular aynı , kişiler aynı..Sıradışılık yok...
Kendini tekrarlamaya başladı dizi sektörü

defne dedi ki...

Hande, onda da bi çocuk var heralde, öbürünü mü annesi sanıyo ne :) bu kadar biliyorum sanıyorum diziyi :p

haklısın İçimizdeki Karnaval, fakat hakkaten ülkemiz çok kaliteli programlar yapıyor yine de yurt dışındaki reality şovlara bakılırsa :p

Damlo dedi ki...

bahsettiğin dizilerden birini bile bilmediğimi fark ettim okurken. anlamadım falan :D:D:D ben bi çocuk sevdim diye bişi gördüm sevdim hatta onu izlicem bu yıl allah kısmet ederse :D:D çılgın atıcam

defne dedi ki...

damloo, gece yarılarına kadar uyumazken reklamını bile görmedin mi? ohh kış gelsin izliycem aynı anda bir kaç tanesini :) birini baştan sona izlemek çok göz yorucu. asıl kuzey güney diye bi dizi var ki, kanal d izlerken aralarda çıkıyo, çok şahaneye benziyo :D