23.07.2011

tüh bee


ayakkabıları çok seviyorum-herkes gibi. bi sürü ayakkabım var evde, amaa giydiğim 3 ya da 4 tane. insanın bir odasının ayakkabıya, kıyafete ayrılması lazım valla. hepsini tek tek dizip her an görmek için.

bu fotoğrafını çektiğim ayakkabıların bir kısmını trendyol, markafoni gibi bir sitede ilk defa görmüştüm. çıldırmıştım görür görmez :) çünkü çok eğlenceliler. sadece bu ayakkabılardan birini giy, bi kot, bi düz renk tişört şıklığa yeter de artar bile. fakat denedim olmadı. zaten ilk görüşte aşk işte, ikinci görüşte bayılınmıyo :p markası ne, hala bi fikrim yok.



bunları niye yazdım, çünkü azıcık alışverişe çıktım, koçtaş'tan bir kaç renkli raptiye, bir de kotondan bi tişört aldım, başka da bir şey beğenip alamadım ondan. bi de londrada ölmüş amy winehouse, üzüldüm be.

12 yorum:

YILDIZ dedi ki...

ayakkabı güzelmiş ama neden almadın rahat mı olmadı?

Hande dedi ki...

ben bu ayakkabıya bayıldım, ama hiç böyle farklı bir ayakkabı da giymedim. hep klasik düze renkler var bende. Bir kıyafet odası olsa hiç fena olmaz, ayakkabı kutuları ile boğuşmaktan kurtuluruz :)

Deniz Aral dedi ki...

tüh be vah be ayakkabı , alem olmuş yazı :)

Syhn dedi ki...

bitmiyor ayakkabı sevdamız bitmiyor... hep rahat bir ayakkabı almak için yola çıkyıorum hep rahatsız çıkıyor ayakkabılarım olsun ama güzeller :D
ve ilk fotoda bile kestirdim gözüme çok güzeller. bence rahattırlarda :)))

defne dedi ki...

yıldıız, hiç rahat değildi :)

hande ben de giymedim valla :) hakkaten de ayakkabı kutularından bıktım, bi yerde açık açık dursunlar istiyorum :)

deniiz beğenemedin mi pampişim :D

seyhan fotodaki düzler rahat olabiler belki bilemiyyorum :) ama benim giydiğim no noo..

didem dedi ki...

Merhaba,
Ayakkabi dedigin gibi eglenceli imis gercekten. Hem spor hem sik.
Sevgiler

defne dedi ki...

meraba didem :) baktıkça da hoşuma gidiyor benim de :)

Damlo dedi ki...

abakkabı harikağğ!

MAVİ TUTKU dedi ki...

değişik.:)

defne dedi ki...

damlo diy mi diy mi?



Mavi tutku,ayakkabılar di mi? :)

Müge Hestbaek dedi ki...

defne;
Bu ayakkabıların markası Irregular Choice.

Benim tarzım değil ama markayı İngiltere'de yaşadığım yıllardan çok iyi tanıyorum. Belki başka modellerine de bakmak istersin. Web sitesi bu.

http://www.irregularchoice.com/shop/womens/list/shoes-59/

sevgiler... :)

defne dedi ki...

müge, teşekkür ederim. aslında markayı öğrendim tabi bu süre içinde. ama dediğim gibi, bu model rahat değildi, hiçbirini almam :))