7.06.2011

bugün ne giydim :D

ehehe, evet şu anda şıkım, ama bu, böyle bir post saçmalamamı gerektirmez diy mi? nedenn, çünkü biz türk bloggerların şıklığına gül gül ölüyorum. dandik dandik vücutlarla bir kaç marka giyince kendimizi şık sanıyoruz ya :) aslında bizli konuşuyorum ama tabi ki lafım bana değil :)) neden, çünkü ne giydim postu yapıp insanları kendime güldürmüyorum.

bu nerden çıktı? londra'dan çıktı valla. 1 haftamı orda geçirdim ve hayran kaldım kızların şıklıklarına, stillerine. bu kadar mı güzel giyinilir, bu kadar mı kendi vücuduna yakışan bilinir. pes vallahi. bir kere üşümüyorlar. mini mini elbiseler, şortlar, üstlerine ceketler..bayıldım doğrusu. bazı bloglar sokak stili falan diye nerde boktan giyinmiş biri varsa bulup buluşturup koyuyor ya, onlara lafım. nerden buluyorlar o garip tipleri bilmem. herkes mi şık olur yaa. bizim h&m'de, topshop'ta satılan benim 'sokakta giyilir mi bu' dediğim her şeyi giymişler. bayıldım bayıldım. ama tabi ki fotoğraf falan çekmedim. azar yemeyi gözüm yemedi.

genel olarak londra çok canlıydı. ama bi londra postu hazırlayıp her şeyi anlatacak bi modum da yok. aslında çok iyi olurdu bu, çünkü her şeyi unutacağım ne de olsa, yazsam saklamış olurdum. ama ben 'parafin'im. yeterince ilgim yok hiç bir şeye. gezmeye var o ayrı. sanırım aklıma geldikçe, buradan sıkıldıkça fotoğraflı postlar hazırlarım.

mesela oraya saçımı boyatmadan dibi epeyy gelmiş bir şekilde gittim. umrumda değildi çünkü. saçımı boyatmaya da daha alışmamışım zaten. sonra umrumda olmaya başladı. şimdi kendi kendime diyorum ki saçımı hemen boyatayım, bakımlı olayım şık olayım :) bu da gelir, bu da geçer.

geçmeyecek olan denize girme arzum :) ay yay yay..

10 yorum:

Syhn dedi ki...

şık olduklarını ilk senden duyuyorum. avrupalılar genelde şıklıktan ziyade rahat oluyorlar.
londraya hiç gitmedim ama kuzenimin söylediklerini unutamıyorum takım elbise altına parmak arası terlik falan giyiyorlar demişti :)

kasmadıkları için sana güzel gelmiş olaiblir ya da belki de güzellerdir ne bileyim bunun için gidip görmem gerekir ki ingiltere hiç gitmek istemediğim bir ülke:)

uzun posta uzun yorum yakışır diye ara vermeden devam ediyorum :))))

bence fotograf eklemeliydin.
kendini olmasa da, ingiltre postu beklyorum :)

ve hoşgeldin :)

defne dedi ki...

oo hakkaten süper uzun bi yorum :) mesela seyhan, takım elbisenin altına renkli çorap giyiyorlardı ki bence süper :) kızlar gerçekten aşırı şıktı. ve ben almanyaya giderken de onların old-fashioned olduklarını düşünmüştüm ve gidince yanıldığımı anladım, onlar da gayet iyiydi.
tamam, akşamları nöbetimden kurtulunca bi post yaparım ;) genelde akşamları yazıyorum da, işte de foto moto olmuyo yanımda :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Seyhan haklı aşkım aa dedim yani genelde paçozlar ya ondan bu arada kızım çok pis oldu seçimler bittik be Defnoş ya .((( ama sen sen ol çok geç olmadan şık şık gez giyin .( öperim ii haftalar bacım

defne dedi ki...

eda vallahi londradaki herkes turistti ondan mı acep? paçozluk mu noo, çok şıklardı genelde vallahi. seçimlerin sonucuna bile bakmadım desem eda :( belliydi işte yani, inşallah bi dahaki sefere diyelim..ay haklısın ya, şişmeden yaşlanmadan şık şık giyinip gezmek lazım :))

Gezi/yorum... dedi ki...

Bence içinden geldiği gibi yap.. ben bu gün ne giydim faslını geçmişsin zaten :)
ben yazında en çok deniz özlemini önemsedim.. bende özlemliyim çünkü :)

defne dedi ki...

di mi, deniz olmayan memlekette yaşanırsa özleniyor işte böyle ;)

limbolin dedi ki...

ama zor be şık olmak da. o renge şunu uydur, bu renge diğerini tak. ordan şunu yap burdan bunu yap. ohoo ölme eşeğim ölme. her gün onları düşünerek giysem yurttan çıkamam heralde. stilist şart olur:)

defne dedi ki...

aay limbolin, yurt muu, o zaman senin en şık zamanlarındır şimdi. yurtta geçerdik kocaman aynanın karşısına 2-3 kız, makyajlar, saçlar yapılırdı :) benim en şık zamnalarımdı da üni. :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

canımsın ama sizin hastane aramıza girmesin eheh deli edio beni foto olayı öperim

defne dedi ki...

evet ya, neleri engelledikleri belli değil hastanede, neyse az önce baktım, oje rengin süpper ;)