14.04.2011

bugün

lisede bir gün yolda yürürken kapalı bi teyze beni durdurup eteğimin çok kısa olmasına laf etmişti. geçip gitmiştim.

10 yıl sonra falan bugün başı kapalı bir arkadaşımla dolmuşa bindik. arkamıza şalvarlı, poşulu ( valla konyada öyle denir bu örtüye ) bi teyze oturdu. önce nereliyiz diye sordu, sonra arkadaş mıyız yoksa dolmuşta mı karşılaştık diye sordu. sonra da bana sen de yanındaki gibi örtsene başını dedi!

ne diyim ben ya? arkadaşım boşver dedi. ama ben çok sinirlendim. kadının doğru dürüst ağzının payını da veremedim.

bu tarz insanlardan nefret ediyorum. küçücük dünyalarında, herkesin kendileri gibi olmasını istiyorlar. hatta var ya, dinini bile sormuyorlar. bi sürü din var bu dünyada, dinsizlik var. uff. konuşmaya, bişey demeye bile değmezdi, ben de ondan bişey demedim heralde. bir de dolmuştaki herkesin bana dönme potansiyeli de vardı.

konyada açıksan, namaz kılmıyorsan, 2 cümlenden biri din değilse hayat zor. benim konyam böyle değildi sanki...

7 yorum:

Hande dedi ki...

Cevap versende birşey değişmiyecekti canım, bütün dolmuşa laf anlatmak zor olur. Başkalarının işine her konuda karışmaya meraklı çok insan var :(

Damlo dedi ki...

hayat bazen zor

Deniz Aral dedi ki...

beniim de mevlanada saçımı çekmişti biri. gel ne olursan yine gel diyen mevlana'nın türbesinde !

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Malda benim gittiğim yolda teyze derdim ben olsam! Eteğin boyu değil, ruhun değeri insanın kumaşıdır aslolan canım ciğerim! üzülüp taktığın şeye bak, hobbbaaa yandan de gül geç annem bak ne oldu teyzem kanser oldu neden ota boka taktı durdu Defne'm yok yere!! İçki sigara yok düzenli beslendi ama dedim ya ota boka taktı durdu annem .( Sen sen ol bırak bana derler kadına bak be pehh güllük gülistanlık hayatı diye yok öyle bişi ama ben yok ediyorum hayatımdan tüm kötülükleri .) Ki sen buna değersin sen de et lütfen ve bunu oku uygula! http://www.stildirektoru.com/2011/03/hayal-panosu-ve-musadenizle.htmlSeviyorum seni mucxx

defne dedi ki...

gerçekten zor..
saol eda, çok çok çok haklısın, fakat işte o takmak olayı zaten istem dışı gelişiyor, engellemek zor. hayat zor bana :p

Çılgın Mevdoş dedi ki...

defneciğim senin konyan tabiki böyle değildi ama mallesef çoğu yer böyle .Özellikle yapıyorlar bence başı kapamak önemli değil insanın ruhu güzel olsun aklı sıra iyi birşey yaptığını sanıyor sanki göreviymiş gibi dinimizde zorlama yokki cahil kesim bunu anlayamıyor işte başın kapalımı namuslusun ay bak çok sinirlendim eskiden taşrada çok yaşadığım için nelerle karşılaşmıştım .

defne dedi ki...

evet maalesef ne günlere kaldık gibi kalıplaşmış bir cümle söylemek istiyorum. inşallah böyle gitmez diyorum ama hakikaten insanlar çok cahil :(