15.02.2011

hilkat garibeleri

ben de dahil, ama bahsetmek istediğim ben değilim.

bazı bloglarda 'amanın harika', ' allahım bunları alıp giymek istiyorum', 'tam diy' falan şeklinde bahsedilen bazı boklar var. hilkat garibesi kılıklı, ünlü mü desem, manken mi desem bilemediğim tiplerin giydiği bazı boktan kıyafetler, dünyanın en boktan çantaları falan. aman allahım, bunları giyen biri olsa dönüp kusar giderim, ben bile. Ben: saçlarını asla düzeltmeyen, gözlüklü, her gün aynı hafif bollaşmış kotunu giyip çıkan kız. hilkat garibeliğinin modası mı gelmiş yani, resmen iğrenç tipler.

bugün her şeyden nefret ediyorum. icap olmaması için nöbet tuttuğumuz halde yine de icapçı olmaktan, nöbetçi olmaktan, geç kalkmaktan, 12den 5e kadar hiç bi boka yetişememekten, oof her boktan işte.

^google'da 'bok' yazıp aratan benim evet. ama yine de midem kaldırmadı, foto koyamadım.

2 yorum:

görkisan dedi ki...

duygularima tercuman olmussun, benim de cok yazasim var, hele bi de reader'in onerilenlere ayarliysa oyle cok goruyorsun onlardan, aklim bir turlu almiyor, sabah kalkma amaclari bu mu yani?

defne dedi ki...

sabah kalkma amacımız kıyafetler olsaydı hayatımız çook daha güzel ve basit olurdu diye düşünüyorum. ama ne yazık ki kafamız çalışıyor ve türkiyede bambaşka olaylar yaşanıyor..