25.01.2011

nöbet, biz, kitaplar

Hastanede nöbete başladık, bu hafta akşamcıyım :) Bugün ikinci günüm, dün güzeldi. Bütün günüm işte heba olmadan da bir 8 saat geçirebiliyormuşum ne güzel :) Maşallah diyeyim hemen, bana hemen nazar değer, kimse değmese kendim değdiririm zaten:p

Geçen haftaydı sanırım,ya da öncekiler, Ayşe Kulin'in yeni kitapları 'Hayat' ve 'Hüzün'ü aldık. Çok kolay okunuyor, ben 2-3 haftada okumuş olsam da hemen bitiverecek kitaplar. Otobiyografileri çok severim zaten, bunları da sevdim. Ama aslında içinden geçen duyguları çok da anlatmamış Ayşe Kulin, şöyle bir özet geçivermiş. Hayatı da hiç kolay değilmiş. Çocuklarına, büyüklere yani, çok üzüldüm. Kim bilir daha neler neler hissediyordur ilk kocasıyla, o çocuklara yaptıklarıyla ilgili..Fakat ağır, hanımefendi Ayşe Kulin özelini çok da yazmamış, incitilmeyi hak etseler de açık açık kim olduklarını bile yazmamış, sadece ilk isimlerini kullanmış.




Biz de hala eczane aramaya devam..yok, yok, yok. Her yer kapılmış, her yer eczane olmuş. Güzel bir yer vardı aklımızda, nereye açılacağı belli olmayan bir polikliniği bekliyorduk. Poliklinik açılmadan o binaya eczane açabilirdik, fakat poliklinik açıldıktan sonra aynı binaya eczane açmak mümkün değil. Bu konuyu uzatmadan bitireyim burda, sonra okumak bile canımı sıkacak.

Neyse, kar yağıyor :))

6 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

def kitapları sakla bana e mi. bir de nermin bezmenin bir kitabı vardı kocasına aşkını anlattığı o var mı sende ? biyografilerde en çok sevdiğim 'bir an gelir ' gülriz sururi

Hande dedi ki...

Bu kadının tüm kitaplarını çok seviyorum. Bu ikisine başlamadan şimdi hazırlık yapıyorum. Veda ve Umut'u okumuştum ama 2 yıl falan geçince isimler gitmiş aklımdan. onlara göz gezdiriyorum şimdi. Çalışkan öğrenciyim yani :))

Modafobik dedi ki...

İyi nöbetler yahu :) Kitabı okumayı çok istiyordum bir fırsat olmadı :/

defne dedi ki...

ok denizz.
hande acayipsin valla, yani süpersin, kitaba çalışılır mı yaa? ben de unutmuştum, boşver, böyle de okudum yani, sorun olmadı :) ( tembel defne )
modafobik, okursun daha noolcak ;)

Syhn dedi ki...

ayşe kulin kitaplarını seviyorum aslında keşke hepsini okuyabilsem. tabii böyle dediğim çok ktiap olduğu için biraz zor oluyor bu durum :)

defne dedi ki...

evet ya okumak istediğimiz kitaplar listesininbi sonu yok :)