31.01.2011

kıymetlimiss



Bugün yoruldum, streslendim azcık..tam bir eczane bulmuştuk ki şu an kafamız bir hayli karışık, sabahı bekliyoruz..emin olamadık. şimdi bloglara bakarken ama sevindiğim bir haber aldım :) pride melissa hediye ediyor :)) hem de numarası, rengi kazananın istediği :)) helal olsun, tebrik ediyorum. ve yarebbim ben de böyle bir hediye verebilsem de mutlu etsem insanları diye düşünüyorum :)

keşke çıksa, konyada kimsede yoktur haa! ne anlar bunlar modadan :p gerçi bende de yok, çünkü hem plastik hem pahalı :D fakat bedava olsa da giysem :)) benden açık sözlüsü de zor bulunur yahuuu

2 yorum:

Syhn dedi ki...

senden gördüm bende gittim katılımdım yarışmaya senin seçtiğin renkte pek hoşmuş.
eğer yarışmayı kazanırsan benden sana doğum günü hediyesi olarak kabul et :)

evet biliyorum ki aartık 27 değilsin :)
nice yıllara ;)

defne dedi ki...

iyi yapmışsın seyhan :) aslında kazanırsam mor istemeyi düşünüyorum, sadece foto olarak bunu bulabildim :))

yaa nasıl bildin doğum günüm olduğunuu?? unuttum ben :P ay inşallah ben de seninkini hatırlarım, çok sağol, harikasın :))