11.01.2011

geçmem bi daha kadıköyden..

Ezginin Günlüği'ne bayılıyorum. Bu klip ne kadar güzel değil mi?
Şarkıya bir anda 'yana yana' diye devam etmesi ne kadar harika..
http://www.youtube.com/watch?v=zK30E3D7OzA ( klip koymayı bilmiyorum ).
oyuncular ne kadar harika di mi? dolmuş şoförü tam da anadolu delikanlısı..bu tipteki gençler aşkın en tutkulusunu yaşarlar genelde, eksik olan sadece paradır.
bende de onların ruhu..bir kıro bir entel olurum içimde..
geçmem bi daha kadıköyden..adını bile bilmediğim Ezginin Günlüğü'nün erkek vokali, sesine bayılıyorum.

6 yorum:

mustafa dedi ki...

istanbula sarki yapmak..

defne dedi ki...

hakediyor :)

Deniz Aral dedi ki...

eski mi yeni mi merak ettim yüzyıl sonra bakarım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Defnem ya bi biz mi severiz gençler neden değerini bilmez anlamam balım

Syhn dedi ki...

sana klip koymayı istiyorum :D
klibi izliyorsun ya embed yazıyor altında. onu tıklıyorsun hoopp kod çık ortaya :D

o kodu aynen (yazını yazdığın html kısmına) kopyalıyorsun ve işte.. blogunda o klip :D

bana bi klip armağan et şimdi eğlenceli bişiler olsun ;=)

defne dedi ki...

abliş yeni
azınlıkta da olsa gençler de seviyordur eda :))
seyhaaaan çıldırdım yorumunu okuyunca sevinçten, müthişsiiinnn.. iş yerinde yapamıyorum, evde yapacağım hemen, clooney'li bir klip bulabilmeyi umuyorum :))çok teşekkürler