27.12.2010

ikibinonum


2010'da neler yaptım diye düşünüyorum şimdi, bunları yazıp bir de 2011 hedeflerimi yazdım mı green card'ı alırım diyorum:p ( çok da suluyum ya niye ki )

yıla biraz hüzünlü başladım ben, eşim tam yıl başında yanımda da olsa, askere gitmişti çünkü. o 15 günlük tatile geldiğinde konyaya atamam çıktı..birden dükkan kapatmalar, milasta hüzün dalgaları, bende mutluluklar geldim konyaya. sonra burada yeni ev, hiç yaşamadığım bir mahalle, yepyeni bir işe ( iş yerindeki garip insanlara mı desem ) alışmaya çalışmak..haftasonları annemle_eşim geldiyse onunla gezmeler..bu arada arabaya iyice alışmak, arada biraz spor yapmak, arkadaşlarımla vakit geçirmek..

bodruma ( ohh ), adrasana, martı myra'ya ve istanbula yaptığımız tatiller..ilk scuba dalışım..

şimdi yılın sonuna geldik, kocacım da geldi askerden, bu sefer de dükkan bulmaca ( zor iş ). stres yapa yapa, bi ona bi buna sıkıla sıkıla yaşıyorum işte. bakalım 2011 bize neler getirecek?

yılın en'leri seçiliyor ya, benim bir kaç yıldır enn tatlım, en sevdiğim bir tanecik Nehir'im. öyle çok seviyorum ki onu. bazen canım çok sıkıldığında tatlımı gözümün önüne getiriyorum, sıkıntılarım dağılıyor:)

çok kişisel bir blogum olduğunu düşünüyorum_ki zaten günlük yazamadığım için açmıştım blogumu_fakat nehirimi ne çok sevdiğimden, onun ne tatlı olduğundan sanki hiç bahsetmiyorum. ne de olsa hayatta her şey anlatılamaz ki.

6 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

2011 dileklerini de alalımm.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Defne'cimm kuzum; sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol bereketli yeni bir yıl diliyorum ;)

öpüyorum...

defne dedi ki...

edacım çok güzel dileklerin için teşekkür ederim, ben de sana sağlıklı ve güzel bir yıl diliyorum, hatta baby'li mi desem :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

haha de kuzum bu sene kaçışım yok zaten kısmet kuzum mucxxxxxx

Damlo dedi ki...

feysbuk goo on! blog get out! mantığı ilee süzülürken pek de yazı yazmadığını görünce rahatladım ;)

defne dedi ki...

ehehe :)) hakkaten damla yazamadım bu ara, dün twitter'a girmeye başladım, seni bulamadım.