6.12.2010

bu haftadan filmler


bu hafta ilk izlediğim film. sıradandı..


Çağan Irmak'ın güzel filmlerinden biri. Çıktığında kaçırmıştım, bi türlü izleyememiştim, oh izledim sonunda :)


Az önce izledim. Gerçekten beğendim, birazcık da duygulandırdı. Gişe yapamayan, ama özenli filmlerden, sarmaşık olmak istedim..


Fatih Akın'ı severim. Bu filmi de izleyememiştim, raş'ın arvişini seviyorum, varmış. Güzeldi. İstanbul'a gidince birer bira içmeye gideceğiz Büyük Londra Oteli'ne, yine vardı bu filmde:)


i love you büyük Jedi :) Jim Carrey'i karısının mayosunu giymediği veya gay olmadığı zamanlarda daha çok seviyorum ;) Amaa Ewan McGregor'u her yerde seviyorum :) Bu film de bi saçmaydı ama sevdim. En azından eğleniriz biraz diye izlediğimiz alışverişkolik kızlı filmlerden bin kat iyiydi. Zaten J. Carrey de E. McGregor da her role yakışıyorlar. Ewan McGregor da çok yakışıklı.

Artık filmleri evde izlemeyi sinemadan daha çok tercih ediyorum. Normalde bir haftada hem o kadar misafire git, misafir sana gelsin, hem de o kadar film izle. Benim yapacağım bişey değil. Haa, hatta 2 de ihale hazırla :p
İyi uykulaar ( Alf taklidi Şadi'nin tonlamasıyla )

5 yorum:

Damlo dedi ki...

sondakini hala izleyemedim uygun alt yazı bulamadığımız için amaa amaa jimicipimiz hep tatlı hem şekerrr

defne dedi ki...

ben de hiç anlamam ki indirmekten, alt yazıyI ayarlamaktan..ama raş bulmuş nerden bilmiyorum :)

Syhn dedi ki...

i love you man !i begenmedin mi?
ay çok sevmiştim onu :)

i love you phillip morris ise beni şok etmişti :D konusunu bilmeden izlersen öyle olur. gerçekk hayat hikayesiymiş bu birde! ilginç bir film jim ve ewan birlikte görmek için bile izlenebilir:D

deli deli olma, içimi ısıtan sıcacık bir filmdi çok sevmiştim.
diğerlerini hala izlemedim :)

defne dedi ki...

i love you man sıkıcı değildi ama bana göre de değidi seyhan ya. yalnız diğerlerini izle valla güzel. ewan mcgregor'un Velvet Goldmine'ından sonra hiç bi filmi şoke etmez bence :))

purplelife dedi ki...

Yaşamın Kıyısında filmini herkesin izlemesini tavsiye ediyorum. Filmi izledikten sonra acaba günün birinde hayatımızı değiştiren insanlarla geçmişte metrod,a bir bankta, bankada sırada karşılaştık mı diye düşünmeden edemedim.