25.11.2010

prensesin uykusuyum



şarkının sözleri aklımda değil ama mırıldanıyorum..güzel filmdi bence, 'çilekli pasta' tadında. normal normal böyle..kremalı piskuitcim Çağlar Çorumlu başroldeydi, ne güzel. star'da bi ara Teyzanne diye bi dizi vardı, ilk bölümünü, tekrarını, diğer bölümlerini, hepsini izleyip duruyordum ama bir anda bitti. orada Çağlar Çorumlu bakkaldı, her gelen bayan müşteriye sarkıyodu, ben onu çok sevdiğimden o çıksın diye sürekli izliyordum, bitti amaa..



cumayı artık daha da çok iple çekiyorum bi de, çünküüü ŞENYUVA var :)) ordaki tipleri çok seviyorum. Alper Kul çok yetenekli, Tankut, Mualla, Ataberk, hepsine bayıliyrum. Şehrazat falan da yetenekli belli yani. Zaten ünlü oyunculara bir şey demeye gerek yok, Kalender Bey mesela :)

..İspanya'ya gidecektik ama, maalesef gitmek istediğimiz tarih için geç kalmışız. zaten çalışmayana vize yok. tanrım biri bana yeşil pasaport versin..

5 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Artık sinema bize yalan canım ancak tv de oynadığında belkiii izlerim:))

Deniz Aral dedi ki...

yaa her filmi önce seyrediyorsun . redd ne harikaymış falan , ben bilmiyorum onları

Deniz Aral dedi ki...

bi de şeyy aklımda ne zamandan beri starbucks taki çilekli pasta var , gördüm de kısmet olmadı . bu sabah da almaya utandım tuzlu bişeyler aldım. evet ya sabah nerdeyse tavuklu sandviç alcaktım uuvvv

Damlo dedi ki...

ay şarkısı boğdu beniiiğ!

defne dedi ki...

Yıldızcım bebekle zor ama mutlu günler geçiriyorsundur sanırım, boşver filmler beklesin 3-5 sene ;)

damloo, çok uzun sürdü di mi, baştan sona söylediler, bi sürü tipsiz bi hastane odasında :p

deniz, redd iyi miymiş? bilmem. ama evet hemen gidip izliyorum kule sitede bangıırrr bangırr :)