11.10.2010

film film film



http://www.filmekimi.org/

aahh, ah..gidemedim monşer..eski Desem günlerim gibi olacaktı, fakat zaman işe uymadı. bu ara işlerim biraz yoğun. hastanenin tek aptalıyım sanki..iş yoğun diye izin almayan bir tip..memurlar birlikte çalışırken de aynılar: vergi dairesindeki örgü ören, nüfusta sıran gelmediğinde tek bir soru sordurtmayan, doktora gidince yüzüne bakmadan reçete yazıp seni yollayan doktor gibi..aynılar işte, yan yana çalışırken bile tahammül etmek zor.

neyse yaa, film mi demiştim?

filmekiminde çeviriler elektronik altyazıyla yapılacakmış, bir sorun çıkarsa ve sorun giderilemezse film altyazısız olarak devam edecekmiş. e neden sorun çıkıyor ki?

Amcam Önceki Hayatlarını Hatırlıyor güzel bir film gibi..

Uff ne zamandır bağımsız film izlemeyen bünyem iflas edecek nerdeyse..sanatsız, duyarsız, habersiz kaldım. ben böyle değildim ya, öğrenci olmayı özledim. çalışmak bana yaramadı.

10 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Fırsat yarat şekercim

Bak biz uzun süre izleyemeyeceğiz;))

mustafa dedi ki...

ben de ambeleyim..orencilik guzel zanaaat vesselam

Damlo dedi ki...

pek bozulmuyor o sistem, ama bozulmasından daha kötü olarak en altta olduğu için ne görünüyor ne okunuyor. varken yokluk çekmek fecaaaat

defne dedi ki...

Haklısın Yıldız, amaa.. Dualarım seninle bugün 11dee :)

Bence de Mustafa..

Damloo, evet sen bilirsin filmekimini, hatta monşer yazarak bile sana gönderme yaptımdı :))

KIRMIZI dedi ki...

bu seneyi ben de agzimin suyu akarak pas gecirdim... ama seneye biseyler ayarlarim gibi geliyo... calisirken vakit ayarlamak kismen mumkunse de, bebekle imkansiz... bu sene filmler de daha mi guzel ne... sevgiler...

defne dedi ki...

haklısın kırmızı :) ama insanın bebeği olmayınca hiiç vakti yok zannediyor :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Al benden de o kadar canım, 48 saat olsa günler ve sadece sanatla iç içe geçse!

cansu cangir dedi ki...

ben aslaaaaa memur olmıcam nefret edıorum hepsinden gecen wergi dairesine gttm ordaki herkesi ordan kurtarmak istedim ne kdr korkunç ölmüşde gömmemişler hepsini yaa şok gecrdm 5 defa teskür etdm bi kafa bile sallamadı ew hanımı kılıklı teyze:(

Syhn dedi ki...

fırsatı olupta ilgilenmeyenler var birde :P

defne dedi ki...

haklısın cansu, çok çalış da ii bi iş bul, olma.

:) eh, artık bitti zaten ekim diy mi seyhan :)