31.08.2010

plansız tatil miii??? no no nooo



keyifli, plansız bir tatil yapalım, arabamızla istediğimiz yere gidelim dedik. antalyaya gitmeye karar verdik. handeye de henüz gittiği kaş-adrasan civarını sorup adrasan'a gitmeye karar verdik. tekrar teşekkür ediyorum hande, çoook yardımcı oldun bize :) adrasana bir gittik, bir de ne görelim, kocamaaan bir yılan..hemen tırstık. ilk baktığımız adını unuttuğum hotelde bir gece kalıp buradan ayrılalım dedik :D gerçekten tertemiz, çok güzel bir odamız oldu orda, yemekler de güzeldi, deniz de..



ertesi gün 'bizi her şey dahil paklar, neyimize alternatif tatil-doğa vs.' dedik ve Martı Myra'ya gitmek üzere yola çıktık. geçerken olimpos'a da gittik ve ben çok beğendim. kesinlikle harika. öğlen sıcağında kalıntıları dolaşıp, sahile şöyle bir göz atıp gittik tekirova'ya. olimposun en kötü yanı kirli deniziydi, gerçekten hiç hoş değil..


martı myra'da da deluxe odanın şokunu yaşadık. yerde kirden rengi gitmiş bir halı, eski yatak örtüleri, tüplü tv, milattan önceden kalma çook komik, pis bir banyo. neyse, en iyi odalarıymış heralde dedik, boşverdik. bütün vaktimizi dışarda geçirdik, çünkü bahçeleri, havuzları, yemekleri güzeldi. bir de keşke türklerle de ilgilenseler biraz. daha da voyage'dan başka bi yere gitmem :p

sonra da dünyanın enn sıcak şehri antalyanın merkezine gittik. tekirova daha iyiydi, orada da mahvolduk sıcaktan, kampta oda da iyi değildi, günlük 15 milyon olunca bi iki gün kaldık ama, deniz harikaydı çünkü. bence en güzel deniz ( bunların içinde ) laradaydı. yine de daha çok alışveriş merkezlerini gezdik, yorgunluktan bitap halde kaldığımız yere dönerken gördüm 'EXTRA BLATT'ı. ühüüü, pis sıcak antalyaya bi daha gitmem gerekecek, sırf orada 1 saat oturmak için.

egenin yerini tutar mı yahu buralar :p

10 yorum:

stuven dedi ki...

nee yılan mı. aman Allah ım.

türklerle ilgilenseler demişsin ya cıks kendi ülkemizde turist muamelesi görüyoruz.

antalya da nasıl nefes aldınız:))

ahh ya üzüldüm şimdi miss gibi ege var ya hu...

ergenbirey dedi ki...

:))

Hande dedi ki...

Defnecim, rica ederim. Yılan şansızlık olmuş yeşilliğin olduğu yerde karşılaşma riski var tabi. Olympos da deniz Adrasan'dan daha berraktı. Şimdiki hali havadan falan mı acaba?

Otellerde, animasyonda dahil Türkçe anons en son yapılıyor. O taraflarda turistler el üstünde oluyor maalesef.

defne dedi ki...

valla stu antalya hakkaten nefes alınacak gibi değildi:p

komik mi yazmışım ergenişko:)

Hande olimposta kıyıya kadar yürüyüp döndük, kıyıya yakın yerlerde resmen çöpler vardı..valla dediğin gibi her otelde sonda da olsa bi anons yapıyorlar da burada 3 gün kıyıda bi kız sürekli bişeyler söyledi durdu, ama tek kelime türkçe konuşmadı!

Syhn dedi ki...

yıl dönümünden sonra balayı psotu gibi olmamış mı :)

görseller kçük ama güzel. insan yine de odanı merak ediyor yaw o kdr mı kötüydü :)

Damlo dedi ki...

kuzu olimpos çok soğuk kalıntıları gezmek için gitçeksin gideceksen bi de doğa işte. dağ deniz orman üçlüsü.

kaşa gitmeliydin!!

ve son olarak diyorum ki plansız tatil candır!!

defne dedi ki...

hakkaten seyhan :)) ya o görselleri hiiç sorma, yüklemek için 1 saatimi falan veriyorum, sonra da bi bakmışsın minicik çıkıyor:s

damla olimposta sıcaktan öldüm, soğuk derken?? zaten senin kaş fotolarından sonra kaşa gitmeye karar vermiştim ben de çok uzak geldi, yemedi :)

Damlo dedi ki...

deniz çok soğuktu. brrrr. benim için olimpos denizle ormanın buluştuğu mavilikti sadece. yüzmek gibi bi keyif halim yoktu. hep izledim ne yalan söliim azıcık da içtim :P:P:P:P

defne dedi ki...

deniz o kadar sıcak o kadar sıcaktı ki, bir daha güneye gitmemeye yemin ettim vallahi. sen bizden önce gitmiştin, o zaman mı soğuktu? vallahi inanamıyyorum. fakat şu anda konya buz, o yüzden belki inanabilirim :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nihoo sorma kuzum bizim bahçeden engerek çıktı öldük bittik ama ben yılandan kormam yalandan kortuğum kadar derler ya valla korkmam :)