3.08.2010

ev ev

uff günlerdir aynı koşturmaca. oturacak yer bulamama, yatınca rahat uyuyamama, kan ter içinde kalmaca, kanallardan kanal beğenememe..aa yeter. tadı varsa da kaçtı. bu lafı hep dalga geçmek için söylerim. bunu ciddi ciddi söyleyene gıcık olurum. gerekirse döverim de. lisedeyken zavallı ayşeyi dövüvermiştim okulun bahçesinde. benden uzun, iri bi kızdı ama yaşı küçüktü, bi de beyni. eve gider gitmez de tırnaklarımı kesmiştim kökünden, malum, izleri ben yapmadım deyip inkar ederim diye.

-biralar soğuk mu dedim, dedi ki normal..

evime gitmek istiyorum. işime dönmek istiyorum. sonra da tatile gitmek istiyorum.

dün 4te çıkmaya başladık, maşallah.

sıkıldım.

yoksa, ben miyim anormal?

7 yorum:

Damlo dedi ki...

sen birini mi dövdün???

defne dedi ki...

dövmüştüm yee..
hatta bi gün de biri beni hırpalamıştı yolda. o daha kötü.

stuven dedi ki...

senin tatilin gelmiş :) umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer...

Hande dedi ki...

yok değilsin, bu aralar bende yazdan sıkıldım mesela geceleri uyuyamıyorum kabus gibi çok sıcak :(

Deniz Aral dedi ki...

noluyo ya yeni köşede 3.ye yer yok mu ? annem ve babam yerlerinden ödün ermezler i know

Deniz Aral dedi ki...

tv de ayrı alem, kanal çekmez. bezmi alem diye üni. açılıyomuş o ne yaa. bu ne noluyo yaaaa ( alain delon)

defne dedi ki...

stu, yaz başında yapmıştım tatili ama valla ikincisi ii olacak gibi:)