12.08.2010

aaa

dün sinemaya gittim, Salt'â. hastaneden arkidişlerle..güreşçi edalı leonardo'dan sonra angelina jolie içimi açtı valla. filmde nerdeyse konu bile yok, hiiç bişey yok, ama yine de başlangıç'tan iyidir. işte angelina köprüden tırın üstüne atlıyor, ordan yandaki kamyonun üstüne geçiyor, klişee klişee diye bağırmak geldi içimden, yanımdakiler hiiç öyle bişey söylemedi, ben de sustum..güzeldi evet dedim, ne diyim ki. kolay izlenen, amaan, iğreçti denen bir film değil ama nitelikli bi filmi tercih ederim, hollywood'un klişelerine. klişeeeee..



bir eczacı daha başladı hastaneye. sevindim çok. hem benim lisemden, alt dönemim, hem de sevimli bişey, inşallah bu işte sürekli olur, ne biliyim, amaan, nalet olsun, iş mi lan bu, deyip de kaçmaz ;)

sıcaktan yapacak hiiç bir şey yok. tek başıma kaldım. neyse, bu hafta sonu inşallah gelebilecek sevgili kocam. şafak sıkıştırması mıymış neymiş bu, şafak yaklaştıkça çook sıkıldık artık, of! ben de asker gibiyim. pöf! galiba bugün aşırı sıcak..

3-5 gündür sadece alışveriş yapıyorum, saçımı falan boyatmak istiyorum.

4 yorum:

stuven dedi ki...

sıcaktan pc yi açmadığım oluyor o derece :)

Deniz Aral dedi ki...

klişeee

Imge dedi ki...

Dün izleyen kocamdan da aynı yorumu duydum.. İyi ki gitmemişim dedim.. Sırf Angelina kurtaramamış demek filmi..

defne dedi ki...

imge zaten kadın bi deri bi kemik, filmde de hiç seks sahnesi yok.e kurtaramaz tabi;)