6.06.2010

bodrum'a da gittik beraber

ohh çok güzel tatil yaptık :) ihtiyacım vardı valla, konya bi türlü ısınmamıştı, eh sevgilimle 2 günden fazla yan yana gelemiyorduk, hastaneden zaten bıktım.. sıcacık bir yerde bir haftayı birlikte geçirdik ( maşallah ).
önce Milas'a düğünümüze gittik. 1 yıldır bu düğün için çeşitli elbiseler arıyor ve alıyordum :) iple çekiyorduk. eh, beklediğimize değdi, çok güzeldi. seçtiğim 2. elbiseyi giydim. ilk aldığım elbise için halaaa bir ayakkabı bulamadım çünkü :p düğünde gelinin arkadaşları&gelin&damat sirtaki yaptılar, çok şık ve çok güzellerdi ( aferin ).



sonraa tatilimize geçtik. Club Voyage Torba'ya gittik, çok güzeldi, çok beğendim. ufak bir dövülme tehlikesi atlattık (!) ama neyseki otel yönetimi bu durumu iyi idare etti de moralimiz bozulmadan atlattık, güzel güzel devam ettik güneşimize, denizimize, yemeğimize :)



tabi ki 5 gün yetmedi ama napalım, alabileceğimiz izin bu kadar :( böyle zamanlarda ortaokulda, lisede olup yaz tatilini tamamen boş geçirdiğim günleri çok özlüyorum :) the good old days ;)



bir de dalış yaptık ki Allaaah :) bunu daha sonra detaylı yazayım, azcık yazıp geçilecek bişey değil sanki :p

neyse, evimize döndük, tabi yarın yine ayrılış... her zaman böyle güzel geçsin inşallah, herkes için tabi..

5 yorum:

Hande dedi ki...

Defne'cim resimlerden tatilin güzel geçtiği belli. bodrum!a doyum olmaz, dediğin gibi bütün yaz bizim olsa keşke :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yarasın şeker :)

Damlo dedi ki...

her fırsatta kaçılmalı bi yerlere. ve çok amin.

Deniz Aral dedi ki...

hande yenerden nefret ediyorum defne! meydan kimlere kaldı . boş boş tipler bir de bişey zannediyorlar kendilerini . kenar mahallenin dilberleri pilatesi sporu öğrenmişler bi görüntü yapıp ağızlarını büze büze konuşup geziyorlar ortada . olmadığın gibi olmayacaksın kardeşş. bak başlığa takıldım kaldım:) süper bir tatil geçirmişsin darısı başımıza.

defne dedi ki...

tenk u :)
abla senin kafan da benim gibi çok çalışıyor yaa :)