22.06.2010

balıklarla...


Allahım inşallah şöyle yıllardır dalan biri bu yazımı okumaz da dalga geçip eğlenmez :D Ama gerçekten öyle bir daldım ki geç karşıma gül eğlen :)
Haziran'ın başında gittiğimiz tatilimizin üzerinden sanki yıllar yıllar geçti. Tatile gittiğimi unuttum nerdeyse. Bu yazıyı sırf kendim eğleneyim ' aa tatile gitmiştim ya, evet' diyeyim diye yazıyorum :p

Kumsala adımımızı atar atmaz sevgilim tutturdu dalalım diye. E ama ben şezlongtan kalkmamak, uzanmak, uzanmak istiyorum..Bir kaç gün bu şekilde takıldık. Dalış yaptıranlarla da muhabbete girdi tabi kocacım sağolsun, çocuk sürekli gelmeye başladı yanımıza hadi hadi diye. Ben de baktım ki sevgilim çok istiyor, en sonunda dayanamadım, hadi gidelim deyiverdim.
( Hortumu ağzıma sokuşturuvermişler, sonra da hiiç düzelt diye uyarmamışlar:p )
Uff, bindik bi zodyaka başladık zıp zıp gitmeye. Ben tabi giderken zıpladıkça falan bağırıyorum, tek kız benim, hepsi bi bakıyo bana ( şoför ve diğer iki erkek ), acaba ağlıyo mu diyolar nedir. Neyse, dalacağımız merkez Kervansaray'ın sahilindeymiş, oraya vardık. Hemen içeri geçtik, bi eğitmen suyun altında ne yapmamız gerektiğini anlatmaya başladı. Ben hemen dalmaktan vazgeçtim o arada :) Korktum tabi, hafif panikledim sanırım nefessiz kalacağımı falan düşündüm. Herkes yanında bir hocayla dalıyor, bi hoca geldi, çenesi şu alttaki Family Guy karakterine benzeyen biri.

Hemen ısındım ona, Raşiti ona emanet ettim. Ben bize eğitimi veren hocayla beklemeye başladım onların gelmesini. Derken dedim ki ' buraya kadar minicik bir aracın içinde gelmişim, 6 metreden mi korkucam'. vay bee..gidiş o gidiş. Hoca beni tuttu. Hiiiç sağıma soluma bakmadan, arada kulak açış hareketlerini yapa yapa, yantiri yantiri hocanın götürdüğü yere gittim geldim. Ne o, ben dalış yapmışım, peeh :) Sağıma soluma bile bakamadım :D

5 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

dalmadım deme işte . 2.ye kızıldenizde dalasın inşalllah

Damlo dedi ki...

hahaha süppek bence. ve bu bi başlangıç kessinlikle! şoförrr :D

defne dedi ki...

evet abla, kızıldenizi düşünmeye başladım valla :))

damlo, birlikte dedikodu yapılamayan kız, tenk yu :))

raşit dedi ki...

vay be; insanın dalgıç sevgilisi olması da ne havalı,anlatamam..

defne dedi ki...

ah tatlııımmm bana yorum yazmışsııınnn :)) yorum yazabilen bi sevgilim olduğu için çok şanslı ve havalıyım :))