20.05.2010

heyoo

geçen hafta içi bilgisayarı gümlettiğimden ne zamandır blog yazamıyordum. ne fena şey bu. zaten hastanede bütün blogları açabilmek kolay olmuyor. şu an bu satırları sevgili dombili meslektaşımın odasından yazmaktayım_malum o depolarda mepolarda fink atmakta. ben ise ilaçlara boğulmuş bir durumdayım, acaba önce miadı geçenleri mi imha etsemm yoksa ihaleye liste mi hazırlasam diye düşünüp durmaktayım. düşünürken ise boş boş gezinmekteyim.

geçen hafta mıydı ya izmire gidişim benim? aklımda kalan güzel hava, güzel yemekler ve güzel peçeteler oldu o geziden :D

ilk defa Tepe Home'u gezdim ve bayıldım bittim. dergilerde de severdim hep görünce ama dergilerde ayrı bir peçete kısmı olduğundan kimse söz etmezdi..bir de baktım bir köşede bin türlü peçete, moru, doresi, çiçeklisi, kuşlusu...çıldırdım çıldırdım. kim kaldı eski peçete koleksiyonerlerinden :) ben.

meslektaşımın bilgisayarı dedik, acilciler bu bilgisayarda Yaprak Dökümü bile izliyor dedik fakat gel gör ki fotoğraf koydurtmadı bana. işte böyle bu aralar bilgisayarla aram:p böhüü..

Edit: Mustafa Abi tarafından yapılan bilgisayarım artık çalışmakta ( evdeki ). sonunda şahane fotoğrafımı koyabildim :D
öptüm

6 yorum:

Hande dedi ki...

peçete kısmına hep bakarım, çok beğenirim ama almam nedense :)

defne dedi ki...

ya bana da kocam aldırmadı nedense :P

Syhn dedi ki...

peçeteci seni..
:D

Deniz Aral dedi ki...

deniz fotoyu biyendi !

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yavrus istediğin peçete olsun, bak bunlardan burada 2tlye satan yerler var süper desenler var alırım sana istersen mucx

defne dedi ki...

oo saol eda :)

valla peçeteciyim seyhan, annemlerde koleksiyonu getirdim hemen bu peçeteleri görünce :)

mersi denizhan