3.04.2010

ablam ve minik kuzusu

pardon yavrusu :) sürekli nehire yavrum diyor, ne biliyim annem, kızım, nehirim, çocuğum hiç biri değil, yavrum. matrak, sulu kişiliğinden olsa gerenk gülesim geliyor ablama :) güleee güleee öldüm. tabi oldukça ciddi bir kişiliğin de yok değil ama aile içindeki komik insansın abla vesselam. benim takip ettiğim blogları takip ettiği için de acayip bi blog muhabbeti yaptık, kendi aramızda çook eğlendik :D mesela şu fotosunu koymayanlar garip geliyor bana..



nehirime aldığım doğum günü hediyesi, çok beğendi tatlı teyzem :) maşallah, ne harika çocuk ya. annesi ve babası gibi komik, güzel konuşan, akıllı bir fıstık.

beraber 3 güzel gün geçirdik. Ferzan Özpetek'in son filmi de gelmiş olsaydı, araya bir de Lecce attıracaktık, fekat konyamıza daha gelmemiş.. aa, ablam bana ev hediyesi çok güzel ve fevkaladenin fevkinde bardak seti aldı. hem de öyle bir seçmişiz ki benim yemek takımlarımın deseniyle aynı olmuş! valla o kadar dikkatli değilim, resmen tesadüf ya da yıllar geçse de aynı şeyi beğenme durumu. eh, masa örtüsü daldık, yemek için. sıra geldi yemek yapıp misafir kabul etmeye..işin zor kısmı şimdi başlıyor. sanki beş bin kişi geliyor da bana.....

uff yine de bana tatil yetmedi, yarın pazar, yine stres olmaya başladım. ilk defa bir işimi bu denli sevmiyorum. ve bunun son olmasını istiyordum..uff.

7 yorum:

stuven dedi ki...

öncelikle maşallah diyorum. hediye süpermiş:)

defne dedi ki...

saol stuven. hangi hediye benim aldığım mı ablamın bana aldığı mı :)) ikisi de di mi :)

Deniz Aral dedi ki...

ooovv defnejoy sevindirik oldum :) benim şimdi mideme kramplar giriyor ya , güzel bir tatildi işe başlamak zor geliyor. benim de masa örtüm çot hoş. teşekkürleer.. kolyeme de sevindiriğim ööle işte.nehiri de kandırdım önce legolar kaldı , sen almaa koymaa diye zırladığın için dedim. hiç toz kondurur mu ''olsuun'' dedi sonra da sevindi getirdiğimi görünce.sana bilgisayarda işini yaptırmadığımı da anlat babama dedi. alem ya..pişkin

haa madoda frambuazlı pastayı görünce niye ezber bozdun ???

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

hoppala neden sevmiyorsun kuzum ne oldu sana ya bu arada kuzu da bal bal

Merve Alanyalı dedi ki...

ablanın sana aldığının resmini koymamışsın ki!
bence de senin aldığın hediye çok güzelmiş.
legoların modası da geçecek mi acaba bir gün... belki 2500'lü yıllarda filan?:P
nehir'in yüzünü de tam çekmemişsin, ayıp kıza be, bi tek kendi hediyene odaklanmışsın!

Esin dedi ki...

kulagim bu yuzden cinladi demek ki, defne hanimcigim :))

defne dedi ki...

ya arkadaşlar sori, ne yorumları doğru düzgün yayınlayabildim ne de ilgilenebildim. esin senin dedikodunu yapmadık, ben çınlatmamışımdır :))
mervecim öyle çekiverdik işte fotoyu, napalım, çok çıkmasın hem, nazar değer :)
edacım ya sorma, memurluk kolay değilmiş hiç, alışma evresi...

abla öptüm ;)