15.03.2010

pin-up ve rüzgar

aylardan sonra sonunda Okan Bayülgen'in programını izledim. Cem Davran vardı, kendini her yerde belli eden ne kadar düzgün, akıllı, kültürlü bir oyuncu. şu anda toplumumuzdaki yozlaşma her yerde her kurumda kendini belli ederken Cem Davran, Okan Bayülgen gibi insanlar gerçekten çok değerli. oyuncular, şarkıcılar bile eskiden ne kadar ileri görüşlü, düzgün insanlarmış. şu anda çoğu yerlerde sürünüyor, saçma sapan filmler vizyona giriyor işte. başrolü ile de Hürriyet'te röportaj yapılıyor, yazık. bir ülkenin üst tabaka insanları bile kokuşmuşsa vay halimize.



hafta sonu Veda'yı izledim. Zülfü Livaneli'nin filmi. gerçekten izlemek gerekir diye düşünüyorum. çok sevdim ben. özellikle Çanakkale Savaşı sahnesi çok güzeldi. savaş deyip geçiyoruz ama öyle değil işte. Zaten bu hafta, Veda kitabı, Umut, Veda filmi derken tamamen Kurtuluş Savaşı haftam oldu. Kemal, Mahir Bey, Fikriye hepsini tek tek kaybettim :(




Kingodisko'da bu hafta Pin Up çıktı. şaşırdım, albüm yapmışlar herhalde. klibini izlemiştim o şarkının ve asla tanıyamamıştım, bu kız da ne böyle kalitesiz demiştim. ayni şeyi, üzgünüm, tekrar düşündüm pin up olduğunu öğrendikten sonra bile. İzmirde bir kaç kere sanırım dinlemiştim onları, o zaman da vasatlardı. rüzgar basçısına asılıyordu diye hatırlıyorum :) ne deli kızdı Rüzgar. onunla bir fotoğraf sergisinin açılışında tanışmıştım, Serhanla gittiğimiz Emin Emrah Yerce'nin bir sergi açılışıydı. sonra kaykayıyla pardon Vixen'iyle arz-ı endam ettiği MVÖ forum buluşmasında...en son İstanbul Üniversitesi'nde kulağının deliğinde kurşun kalemle görülmüştü :) şimdi nerdedir, ne yapıyordur acaba?

3 yorum:

stuven dedi ki...

okan ı ben de izledim:) güzel program yapıyor. zaten başka ne izlenebilir ki?:)

Melen dedi ki...

nasıl bu isimleri hatırlıyorsun??

bir de yazışına hayran oluyorum:)

benim düşüncelerime cevap veriyor sonraki cümlelerin

pin-up neydi derken? nerden hatıladığımı okuyorum bir sonraki cümlede... he ya rüzgar vardı derken onla ilgili sorular ve son görülenler geliyor:)

mükemmel olduğunu söylemiş miydim?? :)

defne dedi ki...

haklısın stu :)

saol melencimm, seni ilk gördüğümde ne giydiğini de hatırlıyorum, biliyosun :))