19.02.2010

piraye ve ben

vaay be, duyan da Nazım'ın Piraye'si sanacak :)



gerçi bu romanımızdaki kıza da babası bu yüzden bu adı vermiş. annemde vardı, okuyayım dedim, bırakıcam bırakıcam derken bitiriverdim. bi kere kıza gıcık oldum. güya genç kız, sevdiği kişilere karşı davranışları 55 yaşında 2 kere evlenmiş boşanmış gibi bir bilgelikte. gençsen eğer bu ne olgunluk, içi geçmişlik kardeşim?? aşk,tutku, heyecan hani nerdee?? yani bence yazar o yaşa inememiş. mesela evlilikle ilgili bazı değerlendirmeleri var ki, öyle 1 aylık evli biri o değerlendirmeleri yapamaz o olayları yaşarken. sevmedim işte. bir de seyhandan okuyalım şimdi yorumu :) onunla aynı gece okumuşuz kitabı :))

bir de rüyamda nişanlandığım kişinin negatif bir özelliğini görüp ayrılıveriyordum hemen ;) pirayenin yapamadığını da yaptım yani, düzelttim kitabı kendimce ;)

2 yorum:

Syhn dedi ki...

ohh sevindim bende, bnm gibi yorumlamışsın sende.. acaba gece okuduk diye mi :) bizde böyle etki bıraktı:))

defne dedi ki...

valla seyhan bence kitap çok süper değildi. sürükleyiciydi ama işte.. kimseye tavsiye edilecek bişey değildi. biz haklıyız :) sevenler daha güzel kitapları okumamıştır da ondan ;)