7.02.2010

bu yazıda hiiiç spoiler yoktur. zaten spoiler'a gerek de yoktur

işe başladım, eşyalarım geldi, onları da annem yerleştirdi, ben de kalanları yerleştirdim. hafta sonu da rashua geldi. onunla da bazı eksikleri hallettik. eh, şimdi sırada internet ve telefon bağlantısının yapılması var, ama ben işteyim o saatlerde:p böyle annemlere geldikçe ve tabi ki iş yerinde girerim artık;)

lost doğum günümde başlamadı valla, ablam dedim, doğru söyler dedim, inandım, güvendim, doğum günümde başlıyor dedi diye buralarda o şekilde yazılar yazdım. ama yalancı çıktı denizhan. güvendiğim dağlara kar yağdı :p 5 şubatta digimax'ta başladı. bende o yok, bi kaç bölüm biriksin de izleyeyim dedim. takip ettiğim bloglarda nerdeyse spoiler okuyacaktım. oldu mu bu? bari insan bahsedecekse yazar di mi, spoiler veriyorum falan der. neyse, kimse hiç bi yerde anlatmasın, herkesin kendine kalsın. buradan spoiler verenleri kınıyorum, ıkınıyorum.

5 yorum:

YILDIZ dedi ki...

İyi yerleşiyorsun bari,kolay gelsin sana;)

Lostu hala izlememene şaşırdım.

-----spoiler-----



şakaa şakaa


-----spoiler----

zeynepin sesi dedi ki...

işin hayırlı olsun canım..

Deniz Aral dedi ki...

ya öyle okudum sanki defne 2 şubatta amerikada başlıyor diye..evet öyle okudum. sonra obamanın ulusa sesleniş konuşması nedeniyle 3 şubata mı alınmış ne valla bili.hatta şçyle ufacık bişey de hatırlıyorum sanki , obama ya lostun sonu söylenmiş falan..

defne dedi ki...

yıldııız :) bu hafta sonu alır izlerim artık ;) korktum çünkü. teşekkür ederim, yerleştim artık;)

teşekkür ederim zeynep, çook saol :)

denii peki öyle olsun :) kızın artık benim portakalım, kendi seçti :))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Lost deme bitiyorum. Zevk alıyor insanlar buna emınım, birkeresinde sinemadan cıktıktan sonra yenı giricek olan gruba bir adam filmin sonunu bgırıp kaçmıştı aklınca şaka yaptı ama berbattı hiç unutmuyorum! Ogünden beri hiç sevmem:)!