12.02.2010

ayh

hastalandım biraz ben ya. aman, inşallah geçer. çalışınca hafta sonlarını acayip doldurmak istiyor insan, sonra da bi pürüz çıkıveriyor:p yine de ben iyileşmeliyim sabah kadar, en iyisi bu.

yeni eve taşındım, kendi evim değil, kira, fakat yine de bu eve uygun bi iki bişey almak gerekiyor. çünkü maşallah Konyanın evleri büyük, halılarım falan bit gibi kaldı:p bir de mutfak masası almam gerek ve bir kaç ıvır zıvır. sinemaya da gitmeliyim, hem de 14 şubat olmadan. o gün gereksiz bi gün ya, hiç bir zaman da iyi geçmedi benim 14şubatlarım. bu hafta sonu da eşimin nöbeti var gelemiyor. çalıştığım yerde bahsederken eşim eşim demekten raş'ın adı oldu eş:p muhaha..

işte de geçici bir odadayız, daha kendi bilgisayarıma geçmedim. yeni odada olacak bilgisayarlar. oda dediğim de eczane. niyeyse artık bi kendimi saklama gereği duyuyorum. hastaneden iş diye bahsetmeler, eczaneye oda demeler:p napıyım :D ayrıca yarın eczanenin birine uğrayıp avene ürünlerime artık kavuşmalı ve onun karşısındaki pasajdan da lost'un 3 bölümünü almalıyım. kötüleşip evde yatar kalırsam görcem günümü, böhüü:(

7 yorum:

stuven dedi ki...

geçmiş olsun. umarım sabaha bir şeyin kalmaz. güle güle otur evinde:)

defne dedi ki...

teşekkür ederim stuveeen :)

gulcinkuju dedi ki...

gecmiş olsun... insan tatilde gezmek isterken hastalık zor :(

bu arada ben de avene ürünlerini çok seviyorum. görünce direkt dikkarimi çekti hehe algıda secicilk.

mutlu kalın :)

www.hayatmasali.com

defne dedi ki...

teşekkür ederim gülçin, avene'leri aldım, iyi çıkmasını umut ediyorum:) bakalım..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aman kuzu bende o haldeyim daraldım bugün bakınayım dedim sende uf olmuşsun bitkin düştük işte geçmiş olsun balım :(

Siu dedi ki...

geçmiş olsun birsürü koşuşturmacanın arasında zordur şimdi :(

defne dedi ki...

hakkaten eda yaa, bloglara bile bakamıyorum:(

siu teşekkür ederim canım, gerçekten zor, bir an önce iyileşmek lazım :)