11.01.2010

yahşi batı

cola turka reklamlarından sonra gidip de yahşi batı'yı izler miyim? mümkün değil. cem yılmaz'ın aldığı arabayı&plakasını gördükten sonra izler miyim? hayır. gora ve arog'da doğru düzgün gülmemiş biri olan ben Allahın hakkı üçtür falan gibi bir inanışa kapılır mıyım? e ona da kapılmam.
uf cem yılmaz çok sıktı ya, en iyisi sadece tek kişilik gösteri yapsın. çünkü onlar aşırı komik, filmlerde hiç iş yok. bol bol reklamı var. cola turka heralde sponsor olmuş filme, yuh yani, filmin içine de koymuş kola mola. önce kolayı koyup sonra sponsoru bulduysa bile beni acayip itti bu reklamlar. zaten fragmanı bile komik değil. peh

7 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

plakası neymiş ?

defne dedi ki...

34 yhs idi sanırım, daha önce de goralı bişeyler falan..

Syhn dedi ki...

ben reklamlarıfragmanalrı özellikle izlemiyorum ki gidince bekentim artmasın begeneyim çıkayım diye :) henuz gidemedim gitmeliyim diye düşünüyorum ama :D ne yapsm bilemedm :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

elimizde olanları değerlendirmek lazım. yarın öbür gün diğer yerli komedi yapımları çıkınca yahşi batıyı ararsın.

zafer dedi ki...

yoksa hala acı aşkı izlemedin mi?

defne dedi ki...

sen bilirsin seyhan ;)

zafer izlemedim tabi, milasta sinema vardı da biz mi gitmedik:p o poster çalıntı, ben o filmi izlemeeem :)

sürüden ayrılan koyun o ne blog öylee, foto falan ;) boş bi zamanımda okuyayım :)

gozdeo dedi ki...

İzleyen birinin gözünden yazayım bende.. Ben reklamlarını görmeden, filmi izlemiş bulundum ve tahmin ettiğim gibi beğenmedim.

Prodüksiyon olarak iyi hoş ama gerek cola turka reklamı, gerek ağızlardan düşmeyen küfürleri, tabi birde bütün salonun sanki komikmiş gibi bu küfürlere kahkah gülmesi, beni çileden çıkardı.. İnsanları anlamkta zorlanıyorum gerçekten. Filmi de kimselere tavsiye etmiyorum;)