17.01.2010

uff aman öff

eczaneden kurtuluyoruz iyi hoş da sevgilim daha aralık'a kadar böyle bi gelecek bi gidecek :( içim çok sıkılıyor, o giderken ağladım biraz, sonra da ağlayamadım, böyle asık surat geçtim netin başına. yarın bir çok işim var, çalışmadığım bi sınava girecek gibiyim. kendi memleketime taşınıyorum, iyi hoş, bu eşyaları kim, ne zaman paketleyecek, orada nasıl bir evde oturacağım, uff. raşit askerde olmasa iyi ama bir de onun eli kolu bağlı. keşke konya yazsaydı ya nerden bilelim ki bize çıkacağını kuranın? gitti buraya yakın olmak için izmir istedi, oraya gitti. yarın muğlaya gitmem gerek, inşallah gitmişken işim biter. bitmezse ertesi gün bir daha giderim, uf puf. yağmur yağıyo zaten. en iyisi kitap okuyup uykuya dalmalı. bari yarın sgk'dan biraz çok para yatsın da yüzüm gülsün :)) hemen neşelendim.

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Konuşmamız ardından buradan da gözün aydın diyorum tatlım sesin hayat doluydu bol şans yeni yaşamında da

defne dedi ki...

saol eda :) sesim için de ;) benim de hediyelerim ve kolyem geldi, pasajdan bi yerlere yazmam gerekiyor sanırım, ona bakıcam şimdi :)