14.01.2010

telaş ve kaygı

aman tanrım, taşınıyorum. başa sarayım, atamam çıktı, taşınıyoruz. ve eczaneyi kapatma kararı aldık. hem de bir günde aldık bu kararı...salı günü hastalarımıza duyurduk ve yarın reçete alımında son günümüz. annem pasta yaparken 'Allahım yüzümü kara çıkarma' der hep, benim de şu anda kullandığım bir cümle oldu bu. kolay mı 3 yıllık emeği sıfıra sıfır bırakıvermek. herkesin borcu var, ödeyecek olanları aradık, nakit borcu olanlar getirmedi daha doğru düzgün..zor yani, epey cesaret gerektiren bir durum bu. daha 1 yıl da vergimiz devam edermiş, kapanışa kadar olanlar satışlardan dolayı. salı gününden beri çok üzgünüm, taşınma sevincimi unuttum, üzülüyorum resmen. bazı hastalarımızla o kadar samimi olmuşuz ki. çoğu kalakaldı resmen. ağlayanlar falan. üzüldük tabi, ama bu kadar borç yapmasaydınız keşke bize di mi? o zaman zevk sefa içinde yüzer ve gitmezdik :) uf şimdi tv'de zevk ve sefa pardon aşk ve ceza var bodrumu görüyorum vee şimdiden özlüyorum gerçekten de...napalım, burda yaşamayı sevmiyordum, umarım iyi olur bizim için. sevgili kocacığımın da dün izni bitti, bugün izmirde artık. 1 yıl da orda, ah keşke şu atama daha önce belli olsaydı da o da benimle birlikte olsaydı her gün.

9 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Yeni hayat hayırlı uğurlu olsun;))

Taşınma ve eczaneyi kapama işlerinde kolaylıklar dilerim..

Esin dedi ki...

Kolay gelsin Defne'cigim, ayrica hayirli olsun ataman. Cok isteyince gerceklesiyormus demek ki, sen de benim gibi sIkIntili bir donemdeydin, istedigin gibi de olur bundan sonra umarim :)

Deniz Aral dedi ki...

2010 size değişikliklerle geldi , güzelliklerle devam etsin dodo kuşu.
o ne defne ya dodo kuşu ne ? ablacım neden böyle yapıyorsun :))

Damlo dedi ki...

valla dodo kuşu ne ya sen defnesin bizim difnemizsin hem de. taşınmalar güseldir tadını çıkarr difne

Syhn dedi ki...

hayırlı olsun yaa. umarım istediğinden daha güzel geçer!

defne dedi ki...

hepinize teşekkür ederim :)

tamam abla ve damla kuş ismimi de değiştiricem :) bakalım bu nasıl olacak :)

defne dedi ki...

bedrock, twist twist yapıcaktım da, vazgeçtim son anda

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Deme ya amanın taşınmak başa bela bacım ya Allah yardımcınız olsun eşyaların kırılmadan sağ sağlim gelsin canım, sana mail attım pasajımdan aldığın kolye için bana taşınmadan adresi yaz orada ki adresine ptsi yollarım okmidir mucx

defne dedi ki...

saol eda :) inşallah eşyalarım düzgün gider evet, daha tabi hiiç bişeye başlamadım...mailine bakıyorum :)