23.01.2010

mim

bu ikinci mimim, amma da zor bi mimmiş yahu, 7 değişik özellik..bende olan..bilmem ki :) en iyisi başlayayım yazmaya, çıkarsa çıkar, çıkmazsa 7lemeden kalırım:p

1. dizileri, haberleri falan izlerken nineler gibi karakterlerle konuşuyorum, yorum yapıyorum, uf, çok kötü

2. çocukları çok severim, ama tamamen uzaktan ;) oynayamam, idare edemem :)

3. her yerde gıcık olacak bir şey bulurum.

4. fazla mükemmeliyetçiyim :p şaka lan şaka. beğenmediğim özellikleri sıralıyor gibi oldum da sanki bir mülakatta, hiç de mülakata girmedim ki :)


yani bu mime benden bu kadar, halbuki yıldız beni mimleyince ne kadar da çok sevinmiştim :)) seviyorum mimleri, ööyle her yeri dolaşıyor ne güzel.

ben de merve'yi ve denizciği mimlemek istiyorum :)) siz de yazın :)

bir de o fotoğrafı koymak gelmedi içimden, filli olanı :)

5. illa farklı olucam :P ama kovaların özelliği bu, bilerek yapılan bşey değil :(

4 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Puhahah ah Defnem vah Defnem kız sonumuz ne olacak acep 2 madde al benden de o kadar yani :( Babam canıma okudu kız geçen gün iyi çıtırsın minyonsun anasının kızı ama 31 oldu hani bana torun diyor poff ya :(

YILDIZ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

İnsan düşününce bulamıyor değil mi:))

defne dedi ki...

edaa bu sene olsun bi toruncuk :)

evet yıldız, bulamadım valla :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Amin şeker