1.01.2010

bay baay

konyaya gidiyoruuz :) sevgili kocamla 11 saat sürecek olan bir yolculuğa çıkıyoruz birazdan :p sadece thy uçuyor buradan, o da aktarmalı. gerçekten ilginç oluyor bu aktarmalı uçuşlar. mesela bugün uçakla gitseydik eğer konyaya, önce 22 gibi istanbulda olacaktık, sabah 7 uçağıyla da konyaya uçacaktık. ne hoş di mi:p neyse, uyuyarak, sallanarak gideriz biz :) zaten ben tek kişi otobüsle bir yere gitmeyi sevmiyorum, ama raşitle olunca çok rahat ediyorum. aaa yine de yastığımı alayım, oh, iyi ki aklıma geldi. 2010'un ilk gezisine çıkayım;) hem de orada anneannesinin aldığı bebeğine benim adımı koyan tatlım fıstığım biricik Nehirim de var :))

3 yorum:

YILDIZ dedi ki...

2010 sana yolculukla geldi demek ki,bütün yol zevkli zevkli gezersiniz inşallah Defnesan;)

İyi yolculuklar,iyi eğlenceler..

defne dedi ki...

saol yıldız :) ben zaten milasa geldiğimden beri hep geziyorum ;)

fikr-i alem dedi ki...

Güle güle gidin ve gelin, nasıl başlarsa öyle gidermiş yıl boyu demek ki geziceksiniz hep, bu arada mutlu yıllar size, sağlık ve huzur dolu günler temenni ediyorum. Ayrıca bloglarımı ayırdım, hobi güzellik, el sanatları ve mutfak ile ilgili konularda gelincik adlı sayfamdan sizlere ulaşıcam ve sizleri ordan da takip edicem, gelirseniz sevinirim, sağlıkla sevgiyle kalınız...

http://gelinck.blogspot.com