30.12.2009

pilates topu

ay ne zevkli bi top o öyle :) yapamadıkça, üzerinden düştükçe kahkahalar atıyorum, gül gül ölüyorum :)


geçen sene olduğu gibi bu sene de tek yılbaşı hediyem kayınvalidemden geldi, bu sene 1 gün önce :) bana şapkamsı bir bere ördü, benim sevdiğim bir yeşil tonunda, hem de rengi kendisi seçmiş. ona uyan da bir şal aldı ki harika, resmen bayıldım :) iyiyim yani :)

herkese iyi eğlenceler yarın akşam :) bugün kuaförler doluydu, herkeste bi eğlence hazırlığı..biz evdeyiz, sevgilime eserse de bodrumda olabiliriz tabi :)

iyi geceler :*

4 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Güle güle kullan bereni,mutlu yıllar sevdiceğinle;))

defne dedi ki...

sen deee :))

Asortik Krep dedi ki...

Bereli resim isteriz :))

defne dedi ki...

tamam, bugünlerde çektirip koyayım senin için asortik krepçiğim :))