9.12.2009

mac-lush

İstanbula gidince mac'ten biraz alış veriş yaptım. pudra almayı düşünmüyordum ama alıverdim. o kadar güzel ki. güzel pudram yok diye bir kaç yıl önce clinique almıştım fakat o kadar mı kötü olur. ondan önceki pudram c. arley veya o tür bi markaydı. o neyse clinique de oymuş valla. mac pudra çok kalıcı ve bence kapatıcı da. hayır, alırken pudra kapatıcı olmaz ki şeklinde dialoglar yaşadım da ablamla ve görevli bayanla. fondöten de kullanmaya başladım onu duyunca, fekat fondü siyah noktaları belirginleştirdi mi ne. o yüzden bıraktım. fondötenim de max factor. nasıl bir marka anlamadım. düğünümde konyada makyajımı yapacak olan kadın tavsiye etmişti ben de almıştım.



( foto flickr'dan dbur4900 adlı kullanıcıdan )

lush'tan da coal face sabun ve bi tonik aldım. toniği kullanmıyorum, roc gibi anında gözenek kapatıcı bir etkisi yok. fakat coal face harika, mükemmel. simsiyah, içinde tanecikler, enn önemlisi dee kokusu. çıldırıyorum kokusuna, günden güne içimde o sabuna karşı sevgim artıyor. temizleme özelliğine gelince. o pek iyi değil:P o ve max factor birleşti bu kızın siyah noktaları var diye bağırmaya başladılar suratımda. yani aslında coal face cilt bakımına gitmeden önce çook faydalı olur. ama kokusundan bi parfüm de var mıdır acaba lush'ta? valla ölcem o kokuya ben

3 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

YOO hiç de güzel kokmuyo kömür yaa insan yüzüne siyah siyah sürer mi..

Deniz Aral dedi ki...

ay defne, mac in o fondotenli pudrsaını kullandığımı ve çok iyi kapattığını .. söylemiştim sana aaaaa
pudra da o kadar kapatır , fondotenin de iyisini al porselen bebek ol !!

defne dedi ki...

o zaman sana verdiğim kömür parçasını geri ver :D

porselen fondü markası alayım?