8.12.2009

enstantene

amaan bi sene fotoğrafçılığa gitmiştim de ne alaka benle o? yok onu ayarla yok bunu:P

zapping yapıyordum, Halim çok komik bizim aile'de, kız isterlerken kalkıp bağırmaya başladı: bize müsadeeee :D

aa aaa, yazarken raşit aradı, oh, keyfi yerindeymiş ;)

ben ne yazıyordum ya? işte yoruldum, bugün bütün sinirlerim gerildi gerildi, sonra geçti. bırakıp gidesim geldi bir an, neden sahiplenemiyorum ben bu işi ve buradaki herşeyi? neden. hep gidesim var.

mini şort giymek istiyorum, ama mini şortum yok. diz üstü var da onu bile giyemiyorum, çünküü bacaklarım donuyor. çok üşüyorum çooook. şu genç yaşımda etek metek şort mort giyemiyorum, halbuki giysem ya. napıyım ya, donuyorum iş'te. lisede sınıfımız çok soğuktu, üni.de evim buzzdu ( kaloriferli olduğu halde ), üni. bitti, eve geldim, yeni evimiz nedense ısınmıyordu benim istediğim gibi, 2 işte çalıştım, ikisi de soğuktu. valla yıllardır ısınamıyorum. oy

yok yok, samanyolu dizisi başarısız olacak gibi. aa dizide Neşeli Hayat'taki 'abi' var. atv'den nefret ediyorum zaten, mümkünse izlemiyorum. fakat Nefes'in ilk bölümünü izlemiştim, gece tekrarı vardı, reklamsız falan, çok güzeldi. bilmiyorum hala var mı o dizi. başrolündeki kızın adı neydi yaa, hah, naz elmas. onu hiiç sevmezdim, dizide göz kamaştırıyor. göksenin de valla :)) ( sinan tuzcu )

seyhan geçen gün foto koysaydın ya demişti, ben de dizinin afişini koyayım dedüm :)

4 yorum:

Damlo dedi ki...

yaa blog ismin şahaneee çalabilrim :D:D

defne dedi ki...

çal bella :) bi tutturamadım güzel bi isim yalnız ;) du bakalım yine değiştirebilirim :)

Syhn dedi ki...

özcan denizin dizisini hiç izlemedim o kızla pek yakıştıramadım ama özcanıda sevmem izleyemem ben onu :))
ama tutar bence. herkes bana anlatıyor çünkü :))
tutarsa ben demişdim tutmazsa sen demiştin :)

defne dedi ki...

valla özcan deniz bence yakışıklı, bknz. asmalı konak :) tamam seyhan tutmazsa benden ;) ama özcanın kendi sesiyle tutmaz be ;)