5.12.2009

demet bekensir??

demet akalın, önder bekensir'le çıkıyormuş. çok sevindim, çok. evlenmelerini ve boşanmamalarını istiyorum :D çok empati yaparım çok. şu basketbolcuyla çıkarlarken, adaşının basketbolcuyu çalıp kapatmasına hala gıcığım. içimde kanayan yaradır o zamanlarda demet akalın'ın ortada kalakalması..ühüü..çok müthiş biriyle evlenip dünyanın enn namuslu (!), enn güzel dudaklı (!,), enn mükemmel anne hatta biricik anne adaşına fark atması gerekiyordu. evet, önder bekensir bu yönden olumlu. iyi seçim. benim favorim serdar bilgiliydi ama tanışırlar mı bilmem :D önder iyi iyi. annesi de demet akalın'ı konserinde izlerken göbek atmış, tamam, oldu bu iş. sabah kahvaltı yaparken magazin izledim evet. ama yemedim içmedim, akşam şu saat oldu etkisindeyim hehee

9 yorum:

Adsız dedi ki...

:D bnde sinir olmuşdum ortada kalmasına hala gözmün önnde hello kity tişörtüyle usa de gezıodu iboyla:)babamda hep der bu kız toparlıyamdı ibrahimden sonra die annemde kızar bu kız kim ki die:D puahahahha ama sarkılar klipler cok ii walla gelsede izmire gtsek:)) (CANSU)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...


defne ne demek elbette ki hobim bu benim isteyen herkese yapıyorum canım sağolasın,tema için sıraya aldım, sıra gelince haber veririm

defne dedi ki...

saol eda :) ben de bilgisayarın karşısına geçmeyi çok severim, ama doğrusu kendi kendime yapabildiklerim sınırlı :) harika bir hobin var, maşallah :)

Deniz Aral dedi ki...

fidaan fidaaan nasıl da dillenmişsin !!!

Syhn dedi ki...

bi resimlerini koysandin ben önderi tanımıyorum ama demeti çok severim ibrahim ona kazığı attığından beri.. :)

defne dedi ki...

seyhan ben de ;) ama çok pis kazık yedi valla

cansu, dediğin gibi yani babanın dediği gibi toparlayamadı :(

Adsız dedi ki...

dillenirim bn magazin konusunda:D buarada nehitoo we tabki senn bloguna da hep bakıorum :) hatta ona daha ck bakıorum:P we cok gülüorum:D (cansu)

Damlo dedi ki...

ayyh herkes demet şenere gıcık bu yüzden o hepimizin aşk yarası hahaha :D:D

defne dedi ki...

hakkaten ya ne gıcık kadın o, dudaklar gözler hanımefendilik taslamalar