19.12.2009

britney spears'ın dilini kesesim var, sürekli göz önünde olduğu için olsa gerek

üzülerek duymuş bulunmaktayım, kıraç yeni albüm çıkarmış. ne gerek vardı di mi:p

yarın vavien'i izleyeceğim, bugün çok uykum vardı, gidemedim. vardı mı? hala var, 7den beri saat geç olsa da uyusam diye bir beklenti içindeyim.

ha bi de içimde kalmasın, yılbaşı geliyormuş, yok efendim yılbaşı gecesi ne yapılacakmış, ne hediye alınacakmış, mış mış. bodrumu seller aldı götürdü, orada hafif bir neşelenme, mini bir hareketlenme olmuştur belki ama burada öyle bişey yok. e dolayısıyla vitrin görüp gaza gelemediğimden yılbaşı diye bir düşüncem yok. sadece kocacık antalyaya gidelim diye tutturdu telefonda ama ben ona dedim ki, yollarda mı geçsin günlerimiz dedim. vazgeçti:) marmarise falan gidebiliriz, o da belki, ay kıçımı kaldırasım yok, napıyım.



kaşif kocam gelse artık yaa

** yasemin mori_nolur nolur çook güzel. eh koyabilsem koyar dinletirdim valla ama olmuyo be kuzum, bi kere denedim, hüsran

9 yorum:

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

git arkadasım ,değişiklik olur.harekt iidir:) operim ıı haftalar

defne dedi ki...

ben de öpüyoruum, bakalım napıcazz:)

Deniz Aral dedi ki...

ya defne birisi sana dün kıraçın cdsini aldığımı mı söledi ???

Keddy dedi ki...

merhaba, benim bloguma da beklerim
http://keddynindolabi.blogspot.com/

defne dedi ki...

deniz sana inanamıyorum, bak adınla hitab ettim sana, aramıza mesafe koydum çünkü:p

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

post adına da ayrı koptum, sorma ya hediye vs yazıyorlar bak bak al valla şişti bacım, sanırım bizde -7 derece olduğu için Hollanda kazak giyeriz gece :) Bence de yollarda geçmesin günleriniz canım

defne dedi ki...

edaa, holland'ı yok olmadı netherlands'ı benim için de gez vallahi harika :) (dır) eminim, gitmedim kii ühüü ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

canısım darısı başına söz gezerim kilo olayını da dert etme tatlı hatunum :)

defne dedi ki...

gez eda :)) yok ya kilo dert değil ama fark 17 kilo yuh dedim :D