26.11.2009

kitaplar



istanbulda ablamdan Ayşe Kulin'in kitabı 'Füreya' yı almıştım, çok iyi etmişim :) daha önce istediğimde alamadığım bu kitabı, bu sefer bir kaç kitapla gittiğim için alabildim:D oh, sonunda bir Ayşe Kulin kitabı okudum, mükemmeldi. ve biyografileri çook seviyorum. Mina Urgan 'Bir Dinazorun Anıları' ndan sonra favori biyografim bu.

sonra da Bahar'dan aldığım 'Baba ve Piç' e başladım. dün İzmir dönüşü epey okudum, güzel bir yolculuk oldu. Kitap çok güzel yazılmış, tek bir hata yok imlada, cümlelerde vs. çünkü bazen oluyor, korsan diye mi bilmiyorum, mesela Ahmet Ümit 'Bab-ı Esrar' ında çok hata vardı?? bu ilk okuduğum elif şafak kitabı. o kadar çok sevmiyorum ki o kadını, ama kitaplarını merak ediyordum yıllardır. du bakalım, bu kitap güzel bitecek mi. çünkü ermeni meselesini nasıl bağlayacak çok merak ediyorum. çok akıcı bir roman.



Bahar'ın ev sahibinin kitapları eşyalarla birlikte evde kaldı, o yüzden uzun bir süre kitap almayıp oradaki okumadığım kitapları okumak istiyorum. klasikler de var. evde okumadıklarımı burda okurum, ne de olsa benim kütüphanemde klasikler yok.

artık tekrar kitap okumaya sardım, çok iyi oldu, değilse rashua askerdeyken nasıl dayanırım ben :(

2 yorum:

poh poh perisi dedi ki...

Füreya benim en sevdiğim Ayşe Kulin kitaplarından biri ki onun kitaplarının hepsi birbirinden güzeldir bence. Baba ve Piç ise benim tek sevdiğim Elif Şafak kitabı şimdi elimde aşk var kızımdan fırsat kalırsa onu da bitiricem inşallah :)

defne dedi ki...

evet bence de okuyacağım diğer Ayşe Kulin'ler de güzel olacak:) aa, Baba ve Piç bir tek güzelse, diğerlerini sevmem ben de belki. ama bunu bitirince anlayacağım diğerlerini okuyup okumayacağımı..bu arada ben o bebişi yer, yutarımm, maşallah :)