18.11.2009

istanbuldan döndüümm

istanbul bastı beni bu sefer ya, acaba biraz kasvetli bi hava vardı hafta sonu ondan mı? bilmem. ama çok güzel geçti. cumartesi günü akşam ablamlar bizi Cumhuriyet Meyhanesi'ne fasıla götürdü. ooh, süper eğlendik. fotoğrafları bilgisayara atamadım henüz, çünkü bir türlü evde olamadım ki. dün nöbet vardı, bugün ecz. derken yoğunuz. maşallah tabi :)
pazar günü de sevgilimle topkapı sarayı'nı gezdik. aa bir de baktık ki harem de açıkmış, onu da gezdik. fakat haremde müze kartın geçmemesini çok kınıyorum, çünkü hiç de matah değildi. bilemiyorum, ben Dolmabahçe'nin ihtişamını tercih ederim :) Topkapı da topraktan geldik toprağa gideceğiz mantığıyla yapılmış. mantık güzel de, yine de ben pek aşırı sevmedim.

neyse, sanki mecburum hemen yazmaya:p uzun bir zamanda güzelce yazsam ya diy miii?? fotolarla süslesem falan filan fıstık baklava

Hiç yorum yok: