24.11.2009

canım öğretmenim

bugün anneciğimle babacığımın günü ( bir de aklıma gıcık ilkokul öğretmenim geliyor nedense 24kasımlarda, pis herif ).

keşke ben de aynı meslekten olsaydım diyorum bazen. ben de öğretmen olsaydım, ben de gençlere-çocuklara bir şeyler öğretseydim..abilere-ablalara-badem bıyıklara karşı defne. güzel olurdu. ama sonra aklıma kpss'yi kazanamayanlar, atanamayanlar, 30 tl maaşla dersanede sömürülen zavallı gençler geliyor. eh, halime şükredip, otur zevk al şu mesleğinden diyorum.

_öğretmenliğe 'oh yarım gün çalış, 3 ay tatili var' şeklinde bakanları kınıyorum, hatta bu şekilde öğretmenlerle evlenmek isteyenleri iyice kınıyorum_

anneciğim öğretmen olduğu için her şeyi öğretir hep. yemek yapıyorsa neyi neden yaptığını tek tek anlata anlata öğretir, gazete okuyorsa köşe yazısını okur öğretir, alışverişteysek o yüzük/kazak neden kullanışlı olmaz öğretir. her şeyi öğretir, ben de onu çok dinlerim, öğrenirim:) ama bazen ben onu dinlemiyormuşum, ablam daha çok dinlermiş, öyle diyor :) en çok da uzaktayken ihtiyacı oluyor insanın benim gibi bir örtmen anneye. neyseki telefonlar var, değilse kocayı boşamış, soluğu onun yanında almıştım!

2 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

DEFNE HEMEN DEĞİŞTİR ŞABLONUNU BÖYLEÇOK KÖTÜ!!

YOK YA SEN DAHA ÇOK DİNLİYORSUN ANNEYİ:))

defne dedi ki...

kızıım annem sen dinliyormuşsun, öyle dediii :) şimdi olmuş mu bak bakalım?