2.10.2009

yeteeer

dinle, dinle, dinle, nereye kadar ya?
bıktım artık, yeter. gerizekalının teki gelir, şekerini ölçeriz, manyak biri gelir, tansiyonunu ölçeriz. bununla bitse hiiç sorun yok, para da almıyorum, ok, bunda da sorun yok. bunun yanında derdini de dinlemek zorundayım, niyeyse. bana ne leen senin çocuğundan, kıçındaki yaradan, tarladaki otundan, bana ne! yok şusu şöyle hastaymış da böyle gebermiş de, gebersin. hatta sen de geber.
benim anlatacağım bişey olduğunda da dinlemezler. siz beni dinlemedikçe ben de size acımıyorum lan, gerzekler.

nefret dolu yazımı yazarken 25 kişiyi daha dinledim, gülücükler saçtım.

şimdi normale döndüm de, hakkaten ya, neden ben dinlemek zorundayım ki herkesi? sonra tek bişey söyleyince ama kimse dinlemiyor. neden? ben de seni sallamam o zaman moruk, farkına bile varmazsın.
bok

Hiç yorum yok: